مطالبه‌گری حق مردم روستای حسین‌آباد کالپوش و پاسخگویی وظیفه مسئولان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مطالبه‌گری برای تسریع در رفع مشکلات زیرساختی حق مردم عزیز روستای حسین‌آباد کالپوش و پاسخگویی به درخواست‌های اهالی منطقه وظیفه مسئولان اجرایی استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دکتر منوچهر فخری، روز جمعه در نشست بررسی و رفع مشکلات زیرساختی روستای حسین‌آباد کالپوش در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان که با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور تشکیل شد، افزود: همه ما برای رفع مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش مسئول هستیم و باید مدیران دستگاه اجرایی پاسخگوی مطالبه و دغدغه‌مندی مردم شریف این روستا باشند.
وی خاطر نشان کرد: طبق وعده ای که به مردم شریف حسین آباد کالپوش دادم با عنایت به دستور آشناگر، استاندار سمنان ، ماهانه به اتفاق مدیران اجرایی استان به منطقه سفر خواهیم کرد تا از نزدیک و به صورت میدانی شاهد پیشرفت فیزیکی اقدام های در دست اجرا باشم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: تعهدات هیات دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است اما به دلیل مشکلات اقتصادی روند تکمیل خانه ها در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش با مشکلاتی همراه است که با رایزنی های انجام شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع این دغدغه تدابیری اندیشیده شده است.
دکتر فخری اضافه کرد: فرایند گاز و برق رسانی در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش در حال انجام و با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان، برای رفع مشکلات آب و فاضلاب سایت جدید هم اقدام‌ می شود.
وی تصریح کرد: مردم منطقه مطالبه دارند که علت رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش بررسی و اعلام شود که انجام طرح مطالعاتی علت این حادثه اکنون توسط کارشناسان مجرب دانشگاه اراک در دست بررسی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام‌های خوبی را برای رفع مشکلات زیرساختی در روستای حسین آباد کالپوش انجام داده است ولی برای تکمیل اقدامات انجام شده می‌بایست تلاش بیشتری در دستور کار قرار گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از زمان بروز رانش زمین در حسین آباد کالپوش به طور تقریبی هر یک ماه جلسات برای بررسی و رفع مشکلات زیرساختی منطقه در ستاد بحران استان تشکیل شده و این روند با تلاش مضاعف مسئولان مربوط ادامه می یابد و فرماندار محترم میامی هم به‌عنوان نماینده عالی دولت وظیفه پیگیری و نظارت بر اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در منطقه را بر عهده خواهند داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =