باید تلاش کنیم تا در رشته های مختلف ورزشی تیمی ، در استان اردبیل تیم داری کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در تمرینات تیم والیبال عقاب ملل اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا در رشته های مختلف ورزشی تیمی ، در استان اردبیل تیم داری کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل ، سجاد انوشیروانی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در تمرینات تیم والیبال عقاب ملل اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا در رشته های مختلف ورزشی تیمی ، در استان اردبیل تیم داری کنیم و برای تحقق این امر همه ی ورزشکاران و مسئولین باید دست به دست هم دهند.

او افزود: با وجود زیرساخت های مناسب در رشته والیبال و نیز استعدادیابی و انگیزه فراوان در بین نوجوانان و جوانان در این رشته در استان ، توانسته ایم قدم های خوب و محکمی در این رشته ورزشی پرطرفدار برداریم‌و امروز برای توسعه در ورزش خصوصا در ورزش قهرمانی حتما باید به لیگ اهمیت داده شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر حضور رشته های مخلف ورزشی در لیگ، بیان کرد: در تلاش هستیم با پیگیری ها و حامیان که در نظر دادیم رشته های دارای پتانسیل را برای حضور در لیگ های مختلف جذب کنیم.

انوشیروانی ادامه داد: علاوه بر والیبال، می توانیم در رشته بسکتبال هم صاحب تیم شویم و نیز امیدواریم با رایزنی های انجام گرفته بتوانیم یک تیم هم در لیگ های فوتبال داشته باشیم چراکه مردم استان علاقه بسیاری به این رشته ورزشی دارند.

او تصریح کرد : اگر بخواهیم ورزش ما به خوبی رشد کند باید در رشته های انفرادی که پتانسیل خوبی داریم تیم داری کنیم.

او اظهار کرد: مردم وعلاقمه منان ورزشی استان پی در پی پیگیر این هستند که اردبیل در رشته های مختلف دارای تیم باشد و در سطوح مختلف در لیگ های متنوع رقابت کند که امیدواریم با تلاش همه ی مسئولین مربوطه خواسته مردم استان مسجل شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =