حضور هنرمند ایرانی در جشن سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد

امسال در ۱۴ مهرماه، همزمان با جشن هفتاد و پنجمین سال تاسیس سازمان ملل متحد، در افتتاحییه دومین فوروم جهانی اقتصاد شهری، احمدرضا نوری هنرمند مستقل موسیقی، با یک قطعه موسیقی و ویدیو آرت هنرمند میهمان این مراسم بین المللی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  حضور یک هنرمند ایرانی در شرایط فعلی که تمامی جریان سیاسی تلاش بر تحریم و یا انزوای سیاسی و فرهنگی ایران را  دارند، فرصتی درخشان برای اثبات تحیرم ناپذیری فرهنگ و هنر خواهد بود.

همچنین این قطعه موسیقی در مراسم افتتاح پاویلیون شهری نیز پخش خواهد شد.در این مراسم که با حضور وزیر خانواده ، کودکان و توسعه اجتماعی دولت کانادا  و با حضور شهرداران  از سراسر جهان و بخش های مختلف سازمان ملل و فعالان شهری و توسعه ای به صورت آنلاین برگزار می‌شود، احمدرضا نوری، به عنوان نماینده هنرمندان جهان، فرصت یافته تا با زبان موسیقی و فرهنگ ضرورت صلح پایدار و ارتقا توان هم‌زیستی، را بار دیگر بیان کند.

در این اثر و ویدیو، او تلاش می‌کند تا بیان کند که “ اساسی‌ترین روش برای ارتقا کیفیت زیست و هم‌زیستی و افزایش توان دیگرپذیری در جهان، فرهنگ و هنر، خصوصا موسیقی خواهد بود..

شعر این اثر با نام “ خود را باش! “ از آن مولانا است . اهنگساز و خواننده‌ این اثر احمدرضا نوری است.

۴۵۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =