۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴

نماینده انقلابیون در شهر مصراته تصریح کرد: هم اکنون در شهر مصراته یک فاجعه انسانی به معنای واقعی کلمه در حال رخ دادن است

. رشید بن حمیده در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی اظهار داشت:هم اکنون شهر مصراته با موشکباران بی هدف روبه رو است و جوی خون در این شهر روان شده است و شهروندان بی گناهی که هیچ سلاحی در اختیار ندارند و در خانه های خود نشسته اند با گلوله های خوشه ای که از لحاظ بین المللی نیز استفاده از این گلوله ها ممنوع است هدف قرار داده می شوند. وی در ادامه افزود:مصراته از جامعه بین الملل و از ناتو می خواهد که این شهر را از این جنایت ها نجات دهند.

 بن حمیده تاکید کرد:ما انتظار داریم هواپیماهای ناتو طی بیست و چهار ساعت اینده پوشش جوی مناسبی بر فراز این شهر بر قرار کنند و مانع حمله نیروهای قذافی به این شهر شوند چرا که نیروهای قذافی از هر فرصتی برای حمله به اهالی غیرنظامی این شهر استفاده می کنند و کافی است که فضا را برای حمله مناسب ببینند. وی تاکید کرد:انقلابیون شهر مصراته در پاکسازی این شهر از وجود نیروهای مزدور قذافی بسیار موفق بوده اند اما بمباران کور مناطق مسکونی شهر مصراته نشانه خشم هواداران قذافی از موفقیت انقلابیون است.

نماینده انقلابیون مصراته خاطرنشان کرد:همه جوانان مصراته هم اکنون قیام کرده اند و همه جوانان این شهر که توان حمل سلاح را دارند در دفاع از شهر مشارکت کرده اند. وی ادامه داد:روز گذشته انقلابیون بنغازی به انقلابیون مصراته امداد رسانی کردند و ان ها در حال حاضر برای مقابله با نیروهای قذافی و شکست ان ها از امادگی برخوردارند. مقاومت انقلابیون مصراته باعث می شود که از میزان فشار نیروهای قذافی بر انقلابیون بنغازی و منطقه شرقی کاسته شود.
48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =