چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!

تسنیم نوشت:کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بررسی دقیق‌تر شکایت باشگاه النصر عربستان از تیم فوتبال پرسپولیس از فیفا درخواست کمک کرد.

روزنامه الریاضیه عربستان امروز (دوشنبه) نوشت: باشگاه النصر تا ساعت 18 امروز اعتراض خود که پس از پایان بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در قطر ثبت شده بود را به صورت رسمی تحویل AFC می‌دهد. النصر که در ضربات پنالتی این بازی شکست خورده بود معتقد است برخی بازیکنان پرسپولیس صلاحیت قانونی بازی در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند.

بر اساس گزارش این روزنامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته برای بررسی دقیق‌تر شکایت باشگاه النصر ریاض از پرسپولیس دست به دامان فدراسیون جهان فوتبال (فیفا) شد. باشگاه النصر در بخشی از شکایت رسمی‌اش اعلام کرده که پرسپولیس با رأی فیفا به دلیل عدم پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین خود اجازه ثبت بازیکنان جدیدی را نداشته است.

باشگاه عربستانی اسناد مربوط در این مورد را به AFC ارسال کرده تا این نهاد پس از رایزنی با فیفا تصمیم نهایی را اتخاذ کند. باشگاه النصر همچنین تأکید کرده دوره زمانی ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس مربوط به زمان محرومیت تعیین‌شده از سوی فیفا برای این باشگاه است.

الریاضیه سپس نوشت: فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور هر حکمی که صلاح می‌داند چراغ سبز نشان داده است.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: تیم ایرانی پس از آغاز محرومیت قرارداد حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و علی شجاعی را به ثبت رسانده است. در طرف مقابل پرسپولیس اعلام کرده که با استناد به فرصت 30 روزه قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کرده و حکم فیفا 15 سپتامبر پس از ثبت قرارداد صادر شده است.

 این شکایت در حالی صورت گرفته که پیش از این نیز چنین مسائلی مطرح و گفته شده بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بوده و این تیم نمی‌توانسته از بازیکنان جدید خود استفاده کند. فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش با صدور اطلاعیه رسمی اعلام کرد که خریدهای جدید پرسپولیس پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جذب شده‌اند و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته است.

پرسپولیس با شکست النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازیار IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    31 6
    پنجره نقل وانقالاتی لیگ ما از چه زمانی باز شده که پرسپولیس این همه بازیکن ثبت کرده؟
  • SE ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    18 15
    به عنوان یک تاجی از این خبر خوشحال شدم
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 6
    بنده از همین الان پیروزی پرسپولیس در زمین و باخت پرسپولیس در کمیته رو تبریک و تسلیت میگم
  • آنتی لنگ IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 9
    اگر نتیجه داد با پرچم فیفا وارد ورزشکاه میشویم
  • پرستو IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    حالا اگه ما بودیم سریع محروم می شدیم ولی برای قرمزا همه چی عالیه