۰ نفر
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران

فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ۱۱ دستگاه خودرو در محور دیلم - گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی دیلم به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۱ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه وانت پراید، ۲ دستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه وانت پیکان، ۴ دستگاه سواری پراید و ۱ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

 مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۷ دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۳ عدد کولر گازی، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی اتومات، ۱۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی، ۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۷۸ ثوب کاپشن خارجی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۱ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =