استاندار فارس: باید مردم را نسبت به واقعیت‌های اقتصادی آگاه کرد

استاندار فارس با بیان اینکه مردم باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور آگاه باشند گفت: گروهی که دولت را متهم به کم کاری و ناکارآمدی می‌کنند واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز : عنایت‌الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: با وجود مشکلات زیاد دولت تلاش‌های خوبی در زمینه تامین نیازمندی‌های معیشتی و درمانی مردم انجام داده که کاری بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی کشور متوقف نشده و برخی طرح‌ها دچار کندی شده که تلاش برای تکمیل طرح‌ها ادامه دارد.

رحیمی با بیان اینکه مردم باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور آگاه باشند خاطرنشان کرد: گروهی که دولت را متهم به کم کاری و ناکارآمدی می‌کنند  واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند.

استاندار فارس با اشاره به استعدادهای مختلف شهرستان استهبان گفت: نیروی انسانی مستعد و  بزرگترین باغات انجیر دنیا از جمله توانمندی‌های استهبان به شمار می‌رود که شرایط خوبی برای رشد و توسعه آن به وجود آورده است.

رحیمی تکریم مردم را از جمله الزامات کاری برای مسئولان دانست و اظهار داشت: تکریم مردم احترام به حقوق اساسی آنان است و تمامی مسائل باید در چارچوب شرع و قانون دنبال شود و توصیه به ناامنی غیرقابل قبول است.

وی در ادامه آبرسانی به ایج و استهبان را از جمله اهداف اصلی در رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: این طرح باید توسط فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و مشارکت سایر مسئولان به سرانجام برسد.

استاندار فارس جابه‌جایی چند روستا و جذب سرمایه‌گذاری در طرح راه آهن را از دیگر مسائل اجرایی شهرستان استهبان عنوان کرد و افزود: احیا تالاب  بختگان از جمله فعالیت‌های موفق در این دولت به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با تشکیل ستاد ویژه احیا تالاب‌های فارس را دنبال کنیم.

تشکیل میز انجیر در شهرستان استهبان

رحیمی در حاشیه جلسه نیز با اشاره به مشکلات صادرات انجیر گفت: به منظور حل مشکلات صادرات میز انجیر در شهرستان استهبان تشکیل می‌شود و در این راستا از ظرفیت وزارت امور خارجه و وزارت صمت بهره‌گیری می‌شود.  

وی افزود: تصمیمات خوبی برای تامین زمین مورد نیاز واحدهای تولیدی و اجرای طرح‌های کشاورزی در اراضی شیب‌دار گرفته شد و همچنین در بحث خدمات‌رسانی نیز  مصوبات خوبی داشته‌ایم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این جلسه بیست مصوبه در بخش‌های خدماتی و زیربنایی داشته‌ایم که در قالب اعتبارات ملی و استانی اجرایی می‌شود.

رحیمی از اختصاصی ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اشتغال‌زایی در روستاها با این تسهیلات بیشتر می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =