معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان: توسعه ورزش قهرمانی برنامه ریزی شده است

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان در همدان گفت: بی قانونی در هیچ یک از حوزه‌های ورزش و جوانان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ جمشید تقی زاده در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان همدان درخواست دارم توجه به حوزه جوانان را اولویت کار خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام و رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی، برنامه ریزی در  حوزه جوانان و تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان باید در اولویت کاری باشد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی لایحه‌ای مبنی بر اهداف اداره ورزش و جوانان مصوب شده است، مطرح کرد: در این لایحه بر لزوم نظارت بر توسعه ورزش‌های همگانی؛ نظارت دقیق بر انجام و اجرا پروژه‌های ورزشی؛ توسعه ورزش بانوان و نظارت ادواری بر هیئت‌ها و بخش اداره ورزش و جوانان؛ زمینه سازی برای احقاق دولت الکترونیک و برنامه ریزی و توسعه ورزش قهرمانی تاکید شده  است.

وی افزود: نباید هیچ گونه بی قانونی در هیچیک از حوزه‌های ورزش و جوانان صورت بپذیرد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزرات ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که به صورت چرخشی مدیران را در کشور جا به جا کند، اضافه کرد: خدماتی که جهانشیر، مدیرکل سابق همدان انجام داده، بسیار مؤثر بوده و شبانه روز خود را برای ورزش و جوانان وقف کرده و تا زمانی که سمت جدیدی دریافت کند به عنوان مشاور بنده تعیین می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =