رضا رشیدپور در برنامه عصرگاهی جدید شبکه ۳، چه نقشی دارد؟

مهر نوشت: «عطسه» از روز شنبه ۱۰ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این برنامه حاصل تلاش یک گروه جوان برنامه‌ساز است و با رویکرد اجتماعی و طنز، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸  تا ۱۹ پخش خواهد شد.

«عطسه» دو روز در هفته  به دختران و بانوان اختصاص دارد و مسائل مربوط به آن ها را بررسی می‌کند. همچنین در طول هفته پیش کسوتان عرصه اجرا و رسانه نیز در این برنامه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. حمید ترابیان، پرویز نشاط، مژده خنجری، مریم ماهور و غزل ماهورزاده مجری‌های این برنامه عصرگاهی خواهند بود.

آرامه اعتمادی تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با مهر درباره آن گفت: «رویکرد برنامه جوان‌گرایانه است اما طیف مخاطبی که در نظر گرفته‌ایم از نوجوان تا میان سال را در برمی‌گیرد و در گزارش‌ها و آیتم‌ها با فضایی پویا و امیدبخش حرکت می‌کنیم.» وی درباره موضوع و محور محتوایی این برنامه اظهار کرد: «اجتماع، خانواده و روابط انسانی از جمله مسائلی است که در آیتم‌ها و پلاتوها در نظر می‌گیریم . با این حال برنامه قرار است علاوه بر پرداختن به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیمه پر لیوان را هم ببیند. قرار است دور هم باشیم و از دغدغه‌های اجتماعی بگوییم.»

اعتمادی درباره حضور مهمانان در برنامه و دیگر جزئیات آن نیز گفت: «مهمانان ما ممکن است سلبریتی نباشند، اما صاحب‌نام هستند. برنامه دغدغه‌مند و کاملاً اجتماعی است، اما فضای شادی دارد و رگه‌هایی از طنز هم در برخی پلاتوها می‌بینیم.» وی درباره نقش رضا رشیدپور در این برنامه که تیم مجریان و سازندگان برنامه‌های قبلی‌اش در آن نقش دارند، توضیح داد: «این برنامه را در واقع گروه آقای رشیدپور پیش می‌برند و او خودش به‌عنوان مشاور پروژه در کنار تیم حضور دارد و فعلاً برنامه‌ای برای حضورش در مقابل دوربین به‌عنوان مجری نداریم.»

اعتمادی درباره این که چه چالش‌هایی برای اولین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش دراین برنامه داشته است، گفت:«این برنامه اولین تجربه تهیه‌کنندگی من است.با این حال من ۱۴ سال است با رضا رشیدپور کار می‌کنم و در تولید برنامه‌هایش حضور داشته‌ام؛ وقفه‌هایی هم در این سال‌ها افتاده است اما دوباره این همکاری شکل گرفته است و تا «حالا خورشید» و ویژه برنامه‌های شب یلدا و... ادامه یافته است. از طرف دیگر ۱۶ سال در سینما و تئاتر کار و در این سال‌ها تجربه کسب کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. به همین دلایل این چالش برایم سخت و شیرین است.»

۲۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رجایی جهرمی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 2
    رشیدپور که نباشه این برنامه مفتش گرانه.اصلا ارزش دیدن نداره
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    6 3
    میاد از غوغای روحانی بگه
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    رضا رشید مجری نباشه برنامه صفا نداره واقعا کار بلد هست مجری توانا با سواد از این مجریهابخدا کم هست