پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار سکه/ شنبه بازار به کدام سمت می‌رود؟

فعالان بازار سکه پیش بینی می کنند در اولین روز هفته بازار سکه و طلا تحت تاثیر فضای روانی ناشی از تحریم های تازه آمریکا با وضعیت نوسانی مواجه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در اولین روز هفته احتمال نوسان قیمت ارز تحت تاثیر فشار روانی ناشی از تحریم ۱۸ بانک ایرانی از سوی خزانه داری آمریکا با روندی افزایشی همراه باشد.

 این وضعیت می‌تواند بازار سکه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. البته فرارسیدن هفته پایانی ماه صفر از یک سو و تشدید محدودیت‌های ناشی از کرونا از سوی دیگر این احتمال را تقویت می‌کند که ممکن است تقاضا در این هفته با افزایش روبرو نشود در نتیجه این فشار روانی با کاهش تقاضا یا ثبات تقاضا می‌تواند مانع از روند افزایشی شدید در این بازار شود.

سکه

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۹۲۱ دلار و ۴۳ سنت رسیده است و بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در پایان فعالیت بازار در روز چهارشنبه برابر با ۱۴ میلیون و ۷۱۱ هزا تومان بود.

 قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار نیز به یک میلیون ۳۵۶ هزار تومان رسید و پنجشنبه و جمعه به دلیل فرارسیدن اربعین حسینی بازار طلا و سکه تعطیل بود.

 بر اساس این گزارش فعالان بازار سکه می ویند این احتمال وجود دارد که جو روانی ناشی از وضعیت بازار با سرعت بالاتری از قبل تخلیه شود و عملکرد بازارساز می تواند روند حرکت بازار را روشن نماید.

 ۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =