آرش میراسماعیلی:کرونا بالاخره یقه ما را هم گرفت

هفته پیش بود که خبر رسید رییس فدراسیون جودوی ایران به کرونا مبتلا شده است.

زاوش محمدی: انتشار یک عکس از آرش میراسماعیلی روی تخت بیمارستان نگرانی خیلی ها را به همراه داشت.تلفن همراهش در دسترس نبود و همه دنبال این بودند که چه اتفاقی افتاده است؟در نهایت دکتر تورج ملک محمدی،  رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جودو تایید کرده و گفت:«میراسماعیلی با توجه به تنگی نفس و علائم جسمی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه نمودند و بعد از انجام آزمایش های لازم تست کرونای ایشان متاسفانه مثبت اعلام شد.»به سراغ رییس فدراسیون جودو رفتیم تا خودش درباره ابتلا به کرونا و اینکه چه شد به این ویروس مبتلا شد سوال بپرسیم.حال آرش چندان مساعد نبود اما در گفت و گویی کوتاه پاسخگوی سوالات ما شد.میراسماعیلی از همه مردم می خواهد به خاطر خودشان،خانواده شان و به خاطر کادر درمان همه شرایط و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سایه سنگین این ویروس از سر ایران و جهان برداشته شود.

*اوایل هفته بود که خبر آمد آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به بیماری و ویروس کرونا مبتلا شده است. این خبرکافی بود تا جامعه ورزش نگران سلامتی شما شوند.
-ویروس منحوس بالاخره یقه ما را هم گرفت.واقعا شرایط بد و عجیبی است.من عذر خواهی می کنم که نمی توانم مثل همیشه در خدمت شما باشم.

*می دانید کجا رفته بودید که مبتلا شدید؟
-والا هر جایی هم رفتیم رعایت کردیم و ماسک داشتیم.الکل می زدیم و خلاصه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردیم. در این هشت ماه همواره سعی کردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا از این ویروس در امان باشم اما متاسفانه من و پسرم درگیر این بیماری شدیم. 

*پسرتان هم مبتلا شده است؟
-متاسفانه.در چند روز اخیر اکسیژن خونم کاهش یافت و شرایط تنفسی برایم سخت شد و از کپسول اکسیژن استفاده می کنم.

*هنوز هم که هنوز است خیلی ها این بیماری را جدی نمی گیرند.بعضی ها که معتقدند اصلا این بیماری وجود ندارد اما آمار هر روز دارد بدتر و بدتر می شود.

-از شما و مردم ایران می خواهم تا بیشتر از قبل رعایت کنید تا هرچه زودتر این ویروس لعنتی را شکست دهیم.اگر وجود ندارد چطور ما مبتلا شده ایم؟چطور خیلی ها جان شان را از دست داده اند.حواس مان به کادر درمان باشد.آن بنده خداها خسته اند و باید مراقب شان باشیم و این مراقبت فقط با رعایت کردن مسائل بهداشتی اتفاق خواهد افتاد.

*هفته آینده مهلت یک ماهه دادگاه عالی ورزش به پایان می رسد.اتفاق جدیدی افتاده است؟
-اتفاق جدید که نه.ما در همان جلسه حرف های مان را زدیم و نقطه نظرات مان را گفتیم.آقایان داورزنی و سجادی هم بودند و دفاعیات خودمان را انجام دادیم.انشاءالله که اتفاق های خوبی برای جودو ایران خواهد افتاد.انشاءالله این مردم مثل همیشه سربلند خواهند بود.

*خیلی ها نگران تعلیق و ...
-امید به خدا اتفاق های خوبی می افتد.واقعا بیشتر از این نمی شود در این باره حرفی زد.هر اظهار نظری ممکن است به ضرر ایران تمام شود.ما دفاعیه خودمان را انجام داده ایم و امیدواریم تا اتفاق های خوبی برای جودو ایران بیفتد.

بیشتر بخوانید: کرونا لیگ برتر والیبال را فعلا تعطیل کرد

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =