اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران/ ترامپ ایران را تهدید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس جمهوری آمریکا در یک گفت‌وگوی رادیویی با استفاده از ادبیات کوچه بازاری علیه ایران، شخصیت،‌ جایگاه و سطح ادبیات خود را به جهان نشان داد.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در جریان یک مصاحبه رادیویی اظهارات وقیحانه خود را علیه کشورمان تکرار کرد.

ترامپ در این مصاحبه رادیویی مدعی شده است: «ایران این را می‌داند و ما به آنها اخطار داده‌ایم؛ اگر دور و بر ما بپرخید و اقدام بدی علیه ما انجام دهید بلایی بر سرتان می‌آوریم که نمونه آن را هرگز ندیده‌اند.»

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز بارها اینگونه اظهارات گستاخانه را درباره کشورمان مطرح کرده است.

ماه ژانویه سال جاری و در پی اقدام وحشیانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس،  و تعدادی از همرزمان آنها، ایران هشدار داد که انتقام سختی از این اقدام خواهد گرفت.

هراس دونالد ترامپ از اقدام جدی ایران به جایی رسید که او با انتشار پیامی در توییتر خود مدعی شد که در صورت حمله ایران ۵۲ موضع متعلق به آن را در تیررس داریم.»

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخی سخت، پایگاه »عین الاسد» را در عراق که محل استقرار نظامیان آمریکایی است هدف چندین فروند موشک قرار داد.

طی هفته‌های اخیر و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ بار دیگر لفاظی‌های خود را درباره موضوعات مختلف افزایش داده است.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    ترامپ بی شرف ادارک منطقی ندارد ایران باید حواس ش خیلی جمع باشد مگرنه ما باختییم
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    امام خمینی کبیر فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند مصداقش را هم در نابودی پایگاه شیطانی عین الاسد آمریکا در عراق دیدیم که جرات نکرد هیج عکس العملی نشان دهد در تاریخ حقیر 300 ساله آمریکا هیچ کشوری نبوده که به پایگاه آمریکا حمله کند و آمریکا پاسخ ندهد آمریکا مانند سگ هار است که اگر از او بترسی شجاع می‌شود و حمله می‌کند ولی اگر با قدرت و شجاعت در مقابلش بایستی و مقاومت کنی پا به فرار می‌گذارد
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    ترامپ قمار باز تو همانند اسلاف خود هیچ غلطی نمی توانی بکنی مگر گریه های کماندوهای خود را در مقابل پاسداران را فراموش کرده ای، پایگاه عین الاسد ،و...... فقط شبانه آنهم با کمک همدستان خود غلطی کرده ای که جوابی خواهی شنید آنروز روز عزای تو وهمدستان وگاوهای شیر خواهد بود انشالله
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    انشالله ترامپ برنده انتخابات میشه
  • سعید IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    ترامپ غلط زیادی میکنه
  • الهه IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    امریکا و ترامپ هیچ غلطی نمیتواند بکند اگر راست میگوید به اعتراضات کشور خودش برسد که چه بلایی سر ملتش آورده الهی که به حق پنج تن ال عبا ریشه ا ت کنده بشه از روی زمین الهی امین
  • خاکی FR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 1
    خودش خوب می داند ازنظر نظامی هیچ غلطی نمی تواندبکند. چون صحرای طبس وعین الاسد یادش نرفته
  • علیرضا IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام معمولا گربه که دستش به گوشت نمی‌رسه میگه پیف پیف بو میده؛ این مردک‌باره اولش نیست.
  • محمد IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    میتواند و ما هم جزلاف زدن کاری از دستمان بر نمی آید
  • US ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 1
    این مفسد فی العرض باید اعدام انقلابی بشه . ان الباطل کان زهوقا.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    الان کجان اون نفراتی که میگفتن هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن.
  • سرباز آتش باختیار IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    لات غمارباز برای پیروزی در انتخابات داره با ایران غماربازی میکند خودش هم میداند که ایران مثل هیچ‌یک از کشورهای منطقه نیست حتی مثل هیچ یک از کشورهای اروپایی هم نیست اگر قرار است قیاسی صورت گیرد باید با روس و چین ایران را مقایسه کردید بسیاری از مواقع حتی چین و روسیه در مواجهه با آمریکا کم نیاوردم ولی ایران محکم در گوش آمریکا سیلی زد بعنوان مثال شکار پهپاد آر کیو ۷۲ لذا وقتی برای یک غماربازی مسجل شده باشد که بازی را باخته شروع به اربده کشی میکند فعلا که خون شهید حاج قاسم سلیمانی تمام تاروپود آمریکا را بهم پیچیده است
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    ملت رو نابود کردید
  • حسن خوانساری IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    به این دیوانه وحشی و همپالگی های جنایتکارش می گوییم ، بله ما دراینکه شما گرگ های وحشی و کفتارهای قداره بند هستید هیچ شکی نداریم ونمونه های فراوان از نهایت شقاوت شما را در سرگونی هواپیمای مسافر بری درعمل ترور رذیلانه وپست شما در مورد شهید بزرگ ما آن چهره بین المللی ما و در بمباران های وحشی شما و بسیاری موارد دیگر. اما ترامپ قمار باز در میدان عمل و مردانگی تو با من به عنوان یک سرباز کوچک جمهوری اسلامی طرفی . پس مردم کشورت و سربازان بدبختت را از منطقه جمع کن و go out out out out and go to your home . جواب حداقلی مارا در عین الاسد دیدی . پس هواست جمع باشد. !!!! Pay attantion ! احمقانه عمل کنی در کمتر از 10 دقیقه شهر ویران شده هیفا و تلاویورا با انبوه جنازه ها وسپس تصویرکامیونهای حامل جنازه های کثیف اسراییلی وامریکایی را روی آنتن های دنیا خواهی دید.
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 1
    از ترس؛ عو عو میکند.
  • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    ترامپ گردن کلفت هنوز حواسش نیست با چه ملتی طرفه