ملاقات فرماندهان ‌دریایی سپاه و ارتش +عکس

تسنیم نوشت:فرماندهان منطقه یکم نیروهای دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر ملاقات و بر تعامل و هم‌افزایی نیروها برای تامین امنیت خلیج فارس تاکید کردند.

ناخدا یکم تذکر فرمانده منطقه یکم نداجا به همراه ناخدا حسینی جانشین حفاظت اطلاعات ناوگان جنوب و حجت‌الاسلام بهارلو مسئول عقیدتی سیاسی منطقه یکم نداجا با فرمانده منطقه یکم ندسا دیدار کردند. 

این دیدار صمیمانه به منظور گرامیداشت و تبریک روز نیروی دریایی سپاه از جانب فرمانده منطقه یکم امامت نداجا صورت گرفت. 

ناخدا تذکر فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک این روز به فرمانده و کارکنان منطقه یکم ندسا، روز نیروی دریایی سپاه را از روزهای به‌یادماندنی تاریخ دفاع مقدس برشمرد. 

وی افزود: این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های کم نظیر در خلیج فارس سرنوشت جنگ را به گونه‌ای دیگر رقم زد.

در ادامه ناخدا تذکر به تعامل و همکاری‌های دو جانبه بین دو نیرو در تمامی سطوح تأکید کرد. 

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا نیز ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: باید ما این ایام و روزهای فراموش نشدنی را به نسل‌های جدید با عناوین مختلف فیلم، عکس، پوستر و مراسم یادآوری کنیم.

 فرمانده منطقه یکم ندسا نیز تعامل و همکاری بیش از پیش بین دو نیرو را خواستار شد و افزود: ما آماده هرگونه تعامل و همکاری جهت تأمین امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس با نیروی مقتدر و انقلابی ارتش هستیم. 

در پایان فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش لوح یادبودی به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه به نمایندگی از تمامی دریادلان ارتش به سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا اهداء کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441885

برچسب‌ها