حمایت از تولیدکنندگان مهمترین رسالت مدیران استان است

استاندار قزوین گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان به عنوان مهمترین سرمایه‌های کشور، رسالت مدیران استان قزوین است و باید تمام ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور سعید شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری در استانداری برگزار شد، گفت: قزوین جزو استان‌های مهم صنعتی و اقتصادی کشور است و مدیران استان با رویکرد اقتصادی و حمایت از تولید انتخاب می‌شوند تا برای رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی کمک کنند.
جمالی‌پور بیان کرد: یکی از وظایف مهم مسوولان استان این است که برای حمایت از تولیدکنندگان به عنوان مهمترین سرمایه‌های کشور وارد عمل شوند و همه اختیارات و ظرفیت‌ها را برای کمک به آنها به کار بگیرند.
او با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، افزود: تحریم‌های دشمنان و نوسانات بازار، تولیدکنندگان را از پا انداخته است و همه ما وظیفه داریم از تولیدکنندگان دستگیری کرده و آلام آنها را کم کنیم.
این مقام مسئول بیان کرد: در این شرایط، بخشی از درآمدهای دولت که باید از مسیر مالیات تحقق می‌یافت کاهش می‌یابد بنابراین مدیریت کردن این فضا هنر می‌خواهد تا نه به تولیدکننده آسیب وارد شود و نه به حقوق دولت خسارت وارد شود.
او افزود: ما تلاش کرده‌ایم این تعادل را در استان رعایت کنیم و به نفع تولیدکننده قدم برداریم چون اگر این بخش آسیب ببیند به حقوق دولت نیز آسیب وارد می شود.
استاندار قزوین گفت: امروز یکی از وظایف مدیران حمایت از تولید و کمک به تولیدکنندگان است تا کارآفرینان و صنعتگران استان با آرامش بیشتری، مسیر خود را ادامه دهند.
جمالی پور گفت: ما در سطح استان تلاش می‌کنیم هر اختیاری وجود دارد را طوری استفاده کنیم که آلام تولیدکنندگان کم شود و در این شرایط هم تولید ادامه یافته و هم وضعیت کارگری در استان آسیب نبیند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =