۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
صلح و سازش پرونده ۹۰ میلیاردی در یزد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد از صلح و سازش پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان اردکان توسط شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن به ارزش ریالی قریب به ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا حداد در رابطه با تشکیل شوراهای تخصصی بیان داشت:  تشکیل این شوراها ضمن کاهش پرونده های صنایع نزد محاکم قضایی ، می تواند زمینه ساز رفع اختلافات و تعارضات در حوزه صنایع و معادن از طریق صلح و سازش که در مدت زمان کوتاهتری نیز به سرانجام برسند باشد.
این مقام قضایی اظهار داشت: اختلاف حاصله بین سهامداران شرکتی در شهرستان اردکان از دو سال پیش منتهی به تشکیل پرونده هایی در شعب دادگاه ها شده بود؛ که موضوع جهت صلح و سازش به شعبه ویژه صنایع و معادن شوراهای حل اختلاف ارجاع؛ و خوشبختانه این اختلاف با همت و تلاش اعضاء این شعبه به صلح و سازش رسید.
وی هدف از ایجاد این شعبه ویژه در استان را رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی و معدنی در سطح استان دانست و تصریح کرد: وجود شعب تخصصی، بستری برای ایجاد صلح و سازش فی مابین تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران با اشخاص حقیقی و حقوقی و غیره در سریع ترین زمان ممکن و بصورت کاملاً تخصصی بوده و می تواند باعث کاهش مشکلات صنعتی در استان، رونق تولید و بالتبع کاهش مراجعات صاحبان صنایع به دستگاه قضایی و حل و فصل امور از طریق سازش گردد.
حداد در پایان از همت و تلاش تمام قضات، اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف بویژه اعضاء شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف ویژه صنایع تقدیر و تشکر کرد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =