۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
روزهای سخت مربی فینالیست آسیا/عکس

ورزش سه نوشت: اولین تمرین پرسپولیس در تهران بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که موفقیت های به دست آمده نتوانسته از مشکلات این باشگاه کم کند.

 امروز دیدن تصاویر یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس در تمرین این تیم ، بیانگر ناراحتی و خشم او از شرایطی است که این تیم به آن دچار است. مهمترین مساله ماجرای پرداخت پول مطالبات برانکوایوانکوویچ است که بعد از حرف های ناامیدکننده رسول پناه مدیرعامل پرسپولیس به نظر می رسد این تیم در آستائه یک جریمه و اتفاق تلخ قرار دارد.


اما این همه ماجرا نیست در حالی که صحبت هایی از جدایی محمدانصاری مدافع مصدوم این تیم شنیده می شد ، رسانه های قطری از توافق بشاررسن با یک باشگاه قطری خبر دادند. 


خبر مهمتر این بود که برخی از رسانه ها اخباری از  فسخ یکطرفه قرارداد شجاع خلیل زاده و توافق او با تیم الریان قطر را منتشر کردند تا اولین جلسه تمرین تیم برای یحیی گل محمدی یک روز تلخ و ناراحت کننده باشد.


یحیی که در دوحه و یک دوره مسابقات خوب و جالب توانست پرسپولیس را با وجود مشکلات زیادی از تیم های پرستاره و ثروتمند غرب آسیا عبور داده و به فینال برساند ، حالا می فهمد که حتی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیز نمی تواند مشکلات اساسی و دردسر ساز این تیم را کم کند.


او امروز آنقدر ناراحت بود که تمام زمان تمرین را روی نیمکت ذخیره ها نشست و اصلا به وسط زمین نرفت. افشین پیروانی مدیرتیم که در روزهای اخیر از سوی علی کریمی و یکی دو پیشکسوت دیگر بشدت تحت فشار رسانه ای قرار گرفته نیز دقایقی روی نیمکت در کنار گل محمدی نشست. گویی در صحبتی که با پیروانی داشت اخبار خوشایندی وجود نداشت چرا که با سگرمه های درهم و بی تمرکز تمام طول تمرین را از روی نیمکت تکان نخورد.


گل محمدی قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز یکی دو بار از شرایط موجود در باشگاه ابراز نارضایتی و حتی تهدید به استعفا کرده بود اما نمایش موفق تیم در لیگ قهرمانان و البته جذب چند بازیکن خوب در نقل و انتقالات باعث شد که این مشکلات برای مدتی پنهان شوند. با اینحال در بازگشت به ایران و در حالی که گل محمدی باید تیم  را برای آغاز لیگ برتر و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند اخبار ترسناکی مثل محرومیت و جریمه سنگین بابت عدم پرداخت پول برانکو و همچنین جدایی برخی از ستاره های تاثیرگذار شیرینی موفقیت های قبلی را در کام یحیی تلخ کرده است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =