مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم فالگیر است و من بعد از 9 سال زندگی مشترک، سال پیش متوجه این موضوع شدم و خواهان طلاق هستم.

به گزارش فارس، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد. این مرد در حضور قاضی شعبه 254 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه می‌خواهم از همسرم جدا شوم چرا که او دائم در خانه بساط فالگیری دارد، گفت: بعد از 9 سال زندگی مشترک، یک سال است که متوجه شغل مخفیانه همسرم شدم و در حال حاضر دیگر تحمل این وضع را ندارم و می‌خواهم از او جدا شوم. وی با اشاره به اینکه یک فرزند دارم و او نیز با اینکه سن کمی دارد متوجه این کار بوده و به من نگفته است،‌ ادامه داد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم چرا که به او اعتماد نداشته و می‌خواهم به تنهایی زندگی کنم.

زن در دادگاه حاضر شد و با بیان اینکه ادعای شوهرم اشتباه است و من هرگز در خانه بساط نداشته‌ام، گفت: من از شوهرم جدا نمی‌شوم چرا که من فقط در خانه میهمانی می‌دهم و او فکر می‌کند که من فالگیری می‌کنم؛ من حاضر به جدایی نیستم و شوهرم باید از درخواستش منصرف شود. وی با اشاره به اینکه شوهرم به دنبال بهانه برای جدایی است، افزود: اطمینان دارم که شوهرم به فکر ازدواج مجدد است که این درخواست را داده و من گذشت نکرده و از او جدا نمی‌شوم.

قاضی این پرونده زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و برای تصمیم درست به هر دوی آنها فرصت داد.

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =