جریمه 5 تا 10 درصدی کسر از قرارداد در انتظار خاطیان فرودگاه دوحه

فارس نوشت:3 بازیکن تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان با جریمه 5 تا 10 درصدی کسر از قرارداد توسط باشگاه مواجه خواهند شد.

نشست انضباطی 3 بازیکن تیم استقلال، حسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر طی روزهای گذشته در محل باشگاه استقلال برگزار شد و این نفرات توضیحاتی را پیرامون اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه که احمد سعادتمند به بخشی از آنها اشاره کرده بود ارائه کردند.

باشگاه استقلال اعلام کرد قرار است نتیجه این جلسه به زودی رسانه ای شود اما ظاهرا این 3 بازیکن در تمرینات تیمشان حضور دارند( به جز اسماعیلی که مشکوک به کرونا است) با جریمه 5 تا 10 درصدی کسر قرارداد مواجه خواهند شد.

بعد از اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه بود که کادر پزشکی تیم استقلال در تمرینات این تیم شرکت نکرد اما با تشکیل کمیته انضباطی دستیاران دکتر نوروزی به تمرینات این تیم بازگشتند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    17 1
    راجع به نوازش مردم از سوی این آقایان در فرودگاه امام قرار نیست تصمیمی گرفته شود؟ یک بازیکن پرسپولیسی به دلیل تخلفی بسیار ملایم تر شش ماه محروم شد. یادتان هست که؟
    • DE ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      چون استقلال تیم حکومتیه مگر جاسم کرار نبود که گفتند محرومیتش باشه برای وقتی که قراردادش با استقلال تمام بشه یعنی تا وقتی که تیم استقلال بهش نیاز داشت میتونست برای استقلال بازی کنه بعدش محروم بشه
  • DE ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 0
    فقط 5 تا 10 درصد این ها آبروی ایران را در فرودگاه یک کشور خارجی بردند برای موارد کوچکتر از این 5 تا 10 درصد کسر قرارداد جریمه میکنند
  • DE ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    10 4
    کمیته اخلاق کجاست اون بازیکن تو خانه اش شلوار باب اسفنجی پوشیده بود شش ماه محرومش کردید ولی این ها ابروی فوتبال ایران را در یک کشور خارجی بردند هیچ حکمی ندادید چون استقلال تیم حکومتیه