«خبرجنوب تعطیلات» ویژه ایام سوگواری در روزهای جمعه و شنبه منتشر ‌می‌شود. رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، پرونده‌های ویژه این دو شماره را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین عناوین برخی از مطالب این دو شماره به شرح زیر است؛ پیامبر رحمت، سوگ یک تنهایی، دلشدگان، آرامش در میان دشمنان، رویای ناتمام شاعر لب دوخته،50 سالگی «مهتاب»(همراه با دغدغه‌های اجتماعی یک بازیگر)، تصویرگر فراموش شده‌های تاریخ، نکاتی مهم درباره روز جهانی غذا، 2 سال مانده به 100 سالگی (همراه با ابراهیم گلستان، دیرپاترین نویسنده و فیلمساز شیرازی)، آرتور میلر استاد دیالوگ‌نویسی، ویرانگر سرانجام به کدام باشگاه می‌رود؟، سفر جادویی(زندگی و فوتبال سادیو مانه) و جنگجوی موطلایی.
لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات» جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، سرگرمی، موسیقی و سینمایی منتشر شد تا از این پس روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی 42 سال گذشته، در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =