۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد انجام شد

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ در مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد تاکنون بیش از ۱۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین از چهار محال : پیمان محقق با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عبورعابر پیاده اظهارداشت: در این راستا از طریق آموزش و نصب بنر در سطح شهر اقداماتی انجام شد و با توجه به وجود سامانه نظارت تصویری در سطح شهر، خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شود.

وی با اشاره به جریمه خودروهایی که بر روی خط عابرپیاده توقف می‌کنند، افزود: جریمه‌ها از طریق دوربین‌های ثبت تخلف در مرکز کنترل ترافیک شهرداری ثبت می‌شود که در راستای ایجاد این زیرساخت‌ها تاکنون بیش از ۱۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه معابر واقع در هسته مرکزی شهر از معابر پرتردد هستند، بیان کرد: در کارگروه ترافیک براساس گزارش و کارشناسی پلیس راهور اقدام به تهیه طرح اصلاح هندسی، نصب تابلو و علائم هشداری یا اقدامات آرام‌سازی معابر می‌شود که اعتبار شهرداری درخصوص نصب چراغ فرمان و علائم راهنمایی و رانندگی امسال حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.

محقق اعتبار مربوط به خط‌کشی معابر در سال جاری را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: رنگ‌های استفاده شده در معابر بر اساس استاندارد مشخص تهیه و جهت ارزیابی به آزمایشگاه پلیمر ایران ارسال و با استانداردهای روز مقایسه و در صورت تأیید به پیمانکار پرداخت انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =