تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان و شهرداری شهرکرد منعقد شد

تفاهم‌نامه‌ همکاری میان جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد جهت انجام امور تحقیقاتی و علمی در بحث مدیریت شهری منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : بهادر عبدالغنی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و با اشاره به سوابق درخشان و تجارب بسیار خوب جهاد دانشگاهی در مباحث علمی، پژوهشی و فرهنگی اظهار کرد: تعامل دوطرفه میان شهرداری شهرکرد و جهاد دانشگاهی استان نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه چهار معاونت و ۹ سازمان در زیرمجموعه شهرداری شهرکرد فعالیت می‌کند، افزود: شهرداری از بدو تاسیس همراه مردم بوده است و مجموعه اقدامات شهرداری در زندگی مردم نمود عینی دارد.
 
شهردار شهرکرد تاکید کرد: درصدد هستیم پروژه‌های عمرانی شهرداری را با استناد به مباحث علمی در شهر شهرکرد اجرایی کنیم، چرا که خوراک علمی برای سازمان‌های تحت نظر شهرداری برای انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی مورد نیاز است.
 
وی با اشاره به اینکه تدوین برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله و پنج ساله شهرداری شهرکرد در اولویت قرار گرفته است، گفت: برنامه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد در ذیل سند راهبردی پنج ساله شهرداری شهرکرد انجام می‌شود و در حال حاضر برای تدوین این برنامه مشاور طرح انتخاب شده است.
 
سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه پژوهش، آموزش، اشتغال و فرهنگ در جهاد دانشگاهی وجود دارد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با تکیه بر ظرفیت نیروی انسانی جوان و تحصیل‌کرده می‌تواند در مدیریت شهری موثر باشد.
 
وی بیان کرد: عموم مردم از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در کشور بهره‌مند می‌شوند که نمونه بارز آن پژوهشگاه‌های رویان و ابن‌سینا است که خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهند و همچنین این نهاد در حوزه گیرنده‌ و فرستنده‌های صدا و سیما و در حوزه پزشکی هم تولیدات بسیار ارزنده و موثر به جامعه ارائه کرده است.
 
رضایی در خصوص آموزش‌های جهاد دانشگاهی، یادآور شد: آموزش‌های جهاد دانشگاهی از دوره‌های کوتاه‌مدت تا مقطع دانشگاهی در مراکز آموزشی این نهاد برگزار و در حال حاضر ۷۰۰ عنوان دوره مورد نیاز جوانان در ۶ مرکز آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در این نهاد انقلابی گفت: مراکز آموزشی، فناوری اطلاعات و گردشگری و شعب ستفا، افکارسنجی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا این نهاد آمادگی دارند در راستای مدیریت شهری شهرکرد به مجموعه شهرداری کمک کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1445569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =