ساختمان جدید ستاد انتظامی آبیک افتتاح شد

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از افتتاح ۱۴۰پروژه عمرانی در هفته نیروی انتظامی در کل کشور خبرداد که شامل کلانتری، پاسگاه مرزی، پاسگاه راهنمایی و رانندگی، مراکز آموزشی و خانه های سازمانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم افتتاح ستاد انتظامی جدید شهرستان آبیک قزوین، با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: هفته ناجا فرصتی است تا خدمات و مأموریت های خود را به جامعه معرفی کنیم.
او به تعامل مطلوب اقشار مختلف مردم با ناجا اشاره و بیان کرد: ضرورت دارد ضمن شناساندن وظایف خود، انتظاراتمان را در همکاری مردم، اقشار و صنوف مختلف جامعه به خوبی تبیین کنیم.
این مقام عالی انتظامی یا بیان اینکه نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است که در این خدمتگزاری همکاری دو جانبه میان پلیس و جامعه ضرورت دارد، ادامه داد: بخش خدمتگزاری یک بخش اصلی و اساسی است که با به کارگیری فناوری و استفاده کامل از این ظرفیت حاصل می شود.
معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی مردم ضمن اطلاع از تکلیف امنیتی - انتظامی خود، چگونگی خدمات گیری هر چه بهتر از ناجا برای آنها فراهم می شود.
او ادامه داد: یکی از برنامه های هفته ناجا در سال جاری، بهره برداری از سامانه های هوشمندسازی، امکانات و تجهیزات و فناوری بود که با وجود آنها ۷نوع خدمت به شیوه الکترونیک و بدون حضور فرد انجام می پذیرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تصریح کرد: درصدد هستیم خدمت به مردم با سرعت، دقت، حساسیت لازم و درست صورت گیرد که برای این امر قطعا تجهیزات مناسب لازم است البته رفتار همکاران ما در این رابطه یک عامل تعیین کننده است.
سردار نوری نژاد با اشاره به بهره برداری ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک، گفت: ساختمان های پلیس باید شایسته و مناسب ارائه خدمت به مردم باشد که این در حقیقت خدمتگزاری پلیس به مردم است.

معاون هماهنگ کننده ناجا از واگذاری قریب به ۲هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان خدوم ناجا در این هفته خبرداد و گفت: در این هفته، در مجموع ۱۴۰پروژه عمرانی در کل کشور به بهره برداری می رسد که شامل کلانتری، پاسگاه مرزی، پاسگاه راهنمایی و رانندگی، مراکز آموزشی و خانه های سازمانی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1445610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =