کمبود آرد و افزایش قیمت نان در قزوین وجود ندارد

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: روند توزیع آرد نانوایی‌ها و پخت نان کاملا عادی است و هیچ گونه کمبود آرد و افزایش قیمتی در بحث قیمت نان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: در حال حاضر گندم به اندازه یکسال نیاز آینده استان در سیلوها ذخیره سازی شده چرا که در سال زراعی گذشته ۲۱۲هزارتن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.
حبیبی گفت: گندم زراعی استان به ویژه گندم شهر آوج جزو با کیفیت ترین گندم های کشور بوده و هیچ گونه کمبودی در بحث گندم و آرد استان وجود ندارد.
او با بیان این نکته که گندم مورد نیاز کارخانه های آرد به موقع تأمین و در اختیار آنها قرار داده می شود اظهار کرد: نظارت های لازم از طریق دستگاه های ناظر با دقت و جدیت در حال انجام است.
حبیبی با اشاره به شایعات افزایش قیمت نان عنوان کرد: روند توزیع آرد نانوایی ها و پخت نان کاملا عادی است و هیچ گونه کمبود آرد و افزایش قیمتی در بحث قیمت نان وجود ندارد.
معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: حوزه تأمین گندم و حوزه تأمین آرد از سوی کارخانجات آرد و هم نانوایی ها در حال انجام وظایف خود هستند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و حداقل نیاز یکسال آینده ذخیره سازی شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =