بررسی رعایت استانداردهای بهداشتی در شرکت توتون صنعت پارسیان قشم

در ادامه طرح پایش رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و پایش سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی کارخانه های منطقه آزاد قشم، شرکت توتون صنعت پارسیان واقع در شهرک صنعتی طولا به صورت سرزده مورد بازدید مدیر کار، تعاونن و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم : این بازدیدها با هدایت سلیمان رنجبری مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این سازمان در راستای اجرای مصوبه جلسه ۳۶ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به عنوان ناظر عالی پروتکل های بهداشتی شرکت ها و کارخانه های تحت پوشش منطقه آزاد قشم، از ابتدای هفته جاری آغاز شده و ادامه دارد.
تیم های بازرسی مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی کارشناسان مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان با حضور سرزده در واحدهای تولیدی و صنعتی فعال، اقدام به غربالگری و پایش وضعیت سلامت کارگران، کارخانه ها و واحدهای تولیدی در این منطقه می کنند. با برنامه ریزی صورت گرفته مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه تیم های بازرسی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی روز سه شنبه (۲۹ مهرماه) با حضور در شهرک صنعتی طولا از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در شرکت توتون صنعت پارسیان، تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت بازدید کردند.
شرکت توتون صنعت پارسیان یکی از شرکت های تولیدی واقع در شهرک صنعتی طولا است که در فاز نخست با اشتغالزایی برای ۱۶۸نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره برداری نهایی این پروژه برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
براساس این گزارش در بازدیدهای سرزده مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در پایش و غربالگری کارکنان در بدو ورود به محل کارخانه، ممانعت از ورود افراد مشکوک به علائم حاد تنفسی (بیماری کرونا ویروس) به محل کارخانه و همچنین رعایت مقررات بهداشت فردی برای کلیه کارکنان بویژه کارکنان مرتبط با سالن های تولید، بسته بندی و انبارش مواد اولیه و محصول به طور جدی و سختگیرانه مورد بررسی قرار می گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =