کارگروه توسعه مدیریت شهرداری شهرکرد تشکیل شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیار گفت: به‌منظور رصد مسائل اداری و مدیریتی، انتصابات و تغییر ساختارها کارگروه توسعه مدیریت شهرداری شهرکرد تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : اسماعیل ریاحی در جلسه با شهردار، معاونین و مدیران سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد اظهارداشت: تمامی مصوبات در شورای معاونین این شهرداری باید در کارگروه توسعه مدیریت شهرداری که با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود، ارائه شود.

وی افزود: انجام اقدامات در شهرداری شهرکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مطلوب ارزیابی شده است اما ارائه مستندات کم‌رنگ بوده که باید در این راستا تلاش شود.

ریاحی خاطرنشان کرد: در صورتی که شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد از سوی سازمان شهرداری‌ها برای شهرداری ابلاغ نشد، شهرداری و استانداری با هماهنگی یکدیگر باید شاخص‌های اختصاصی متناسب با شرح وظایف با محوریت الکترونیکی و هوشمندسازی شهر پیش‌بینی کند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه این جلسه بیان کرد: معاونین و مدیران موظف هستند تا اقدامات خود در کلیه شاخص‌های اختصاصی و عمومی را همراه با مستندات ارائه نمایند.

وی گفت: پنج کمیته تخصصی در زیرمجموعه کارگروه مذکور باید در اسرع وقت تشکیل و اعضای آن‌ها مشخص شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =