برند زی، برندی «با سربلندی ایرانی»، محصول شرکت زرسیما افتخاری دیگر آفرید

برند زی توانست در رقابتی تنگاتنگ، جایگاه ارزشمند برنز را در قسمت ارتباطات یکی از معتبرترین جوایز بین‌المللی خلاقیت یعنی گرتی (فرانسه) کسب کند.

برند زی، محصول شرکت زرسیما، موفق به دریافت جایگاه برنز در یکی از معتبرترین جوایز بین‌المللی خلاقیت یعنی گرتی (فرانسه) شد. 

برند زی که در قسمت ارتباطات از ۲۴ جایگاهِ فینالیست، نامزد ۲ جایگاه، و در قسمت سلامت از 14 جایگاه نامزد دو جایگاه دیگر شده بود، هم اکنون توانست در رقابتی تنگاتنگ، جایگاه ارزشمند برنز را در قسمت ارتباطات به دست آورد.

لازم به توضیح است که بخش ارتباطات این جشنواره به کمپین‌هایی می‌پردازد که بر پایه‌ی برندینگ طراحی شده‌اند و از داستان‌سرایی و خلاقیت برای انتقال پیامشان به مخاطب بهره‌ می‌برند.

معیارهای ارزیابی این جشنواره، بر قدرت ایده، اثربخشی آن و قابلیت گسترش ایده در مدیوم‌های مختلف استوار است. لازم‌ است اشاره‌ شود که ورود و پذیرفته شدن در بخش‌های مختلف گرتی، بسیار سخت است و داورانی از معروف‌ترین آژانس‌های بین‌المللی در این جشنواره به داوری می‌پردازند.

از برندهای دیگر که در بخش ارتباطات با برند زی رقابت کردند، می‌توان به کوکاکولا، برگر کینگ، ژیلت، لوکس، سامسونگ، لِگو و گوگل اشاره کرد.

کسب این جایگاه ارزشمند را به همه‌ی کسانی که کمک کردند این پروژه به‌بار بنشیند و برند زی در عرصه‌ی جهانی دیده شود تبریک می‌گوییم.

مدیر دیزاین: میترا شاهسوند - مدیر مارکتینگ: پریسا آقاخانی - مدیر برند: نبراس حسینی - کپی‌رایتر: رضا اسلام‌پناه - موسیقی و جینگل: کریستف رضاعی - تصویرسازی دیجیتال: حمید دانشفر - تصویرسازی داستان برند: صبا نصیری - عکاسی پرتره‌ها: علیرضا فانی - طراح گرافیک: مرضیه پردل، بهاره بالغ‌نژاد، شقایق بوند - گرافیک اجرایی: حامد شعبانی صمغ آبادی - مدیر ارتباطات  بین‌الملل: هومن یگانی - تولید ویدیوهای اینستاگرام: شبکه آفتاب - تولید ویدئوی معرفی پروژه: استودیو خلاق مودندو

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446151