پیگیری طرح پیاده راه‌سازی در هفت خیابان اصلی شهر کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن اعلام تدوین سند جامع محلات کرج از پایان مطالعات برای ایجاد پیاده‌راه در هفت خیابان اصلی شهر به پایان رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز؛ «عباس زارع» در کارگروه هویت فرهنگی کرج که در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، با اشاره به تدوین سند جامع محلات کرج اظهار کرد: تمامی محلات کرج در این سند شناسایی و روی نقشه مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به درجه بندی محلات در سند جامع محلات ادامه داد: بر اساس این سند محلات کرج به محلات جدید، با سن کم و قدیمی تقسیم بندی شده است.

زارع با بیان اینکه تدوین چند سند دیگر از طریق شورای پنجم در حال پیگیری است، افزود: شاید عمر شورای پنجم به  اجرای تمامی این سندها نرسد ولی شهروندان در طول سال‌های آتی از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد.

وی از تدوین اسناد جامع بهسازی منطقه خلج آباد و کلاک پایین به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته در شورای پنجم نام برد و گفت: مراحل اجرای طرح بهسازی خلج آباد شروع شده و سند بهسازی کلاک پایین هم در مرحله تصویب قرار دارد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بدون شک نتیجه تدوین این سندها طی ۱۰ تا ۱۵ سال آینده در شهر نمود پیدا می‌کند.
 
زارع در ادامه به پیگیری طرح پیاده راه سازی و پیاده محوری در کرج اشاره کردو توضیح داد: در این طرح ۷ خیابان اصلی شهر جهت ایجاد پیاده راه مورد مطالعه قرار گرفت‌ اند که خیابان اصلی رجایی شهر، خیابان المهدی حصارک و خیابان شریعتی عظیمیه بخشی از آنها است.

 وی اضافه کرد: بدیهی است با افزایش تعداد عابرینی که در خیابان‌های نام برده در تردد هستند، به پویایی و نشاط کرج اضافه می شود.
 
عضو شورای شهر کرج در پایان با تاکید بر اینکه در کنار توجه به مشکلات و نیازهای فرهنگی شهر باید به معضلات اجتماعی نیز نگاه ویژه ای داشت، گفت: باید نوع و پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در محلات مختلف کالبد شکافی شود تا بتوانیم برای کنترل آنها اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =