دلایل عجیب سلبریتی‌ها برای ازدواج‌نکردن!

روزنامه خراسان نوشت:‌ دنیای سلبریتی‌ها و بازیگران تفاوت‌های زیادی با افراد عادی دارد. بسیاری از بازیگران با وجود این‌که سن‌شان از ۴۰ سال هم گذشته ولی تن به ازدواج نداده‌اند. این موضوع را بارها در برنامه‌های مهمان محور تلویزیونی مثل دورهمی، خندوانه و... دیده‌اید.

در این پرونده می‌خواهیم مجردهای سینمای ایران را معرفی کنیم و به این بپردازیم که چرا  برخی بازیگران اهل ازدواج نیستند؟ آیا این یک تصمیم خودخواسته است یا شرایط این‌طور ایجاب می‌کند؟

فوتبالیستی که در عرصه بازیگری درخشید و می‌توان گفت یکی از بازیگران بسیار خوب این روزهای تلویزیون و سینمای ایران است، کسی نیست جز پژمان جمشیدی. با این حال، او هم جزو بازیگران و افراد مشهوری است که هنوز مجرد است و تنها زندگی می‌کند. جمشیدی در برنامه دورهمی دلیل مجرد بودنش را این‌گونه بیان کرد: «تا ۳۰ سالگی دوست داشتم در کنار پدر و مادرم باشم و آن‌ها را تنها نگذارم چون برادرم  به خارج از کشور رفته و خواهرم هم ازدواج کرده بود اما از ۳۰ سالگی به بعد هم که تنها زندگی می‌کنم زیاد به این موضوع فکر نکرده‌ام، البته از ۴۰ سالگی به بعد گاهی به ازدواج فکر می‌کنم ولی هنوز موقعیت اش پیش نیامده است.»

او متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. توسلی دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموخته کارشناسی نمایش نامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. هانیه توسلی در گفت‌وگویی که مهرماه ۹۰ با مجله«پردیس» داشته، در پاسخ به این سوال که  آیا برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌ای دارد یا خیر، گفته: «مادر شدن به نظر من فداکاری خیلی بزرگ و مسئولیت بزرگ‌تری است؛ من هنوز این قدرت را در خودم نمی‌بینم.  ۱۵-۱۶  ساله بودم که رمان «جان شیفته» رومن رولان را خواندم و آن لحظه خیلی دوست داشتم مادر باشم ولی الان نمی‌دانم. فکر می‌کنم بعضی چیزها رویم تاثیر گذاشته، به هرحال دم همه مادرها گرم. ان شاءا... که من هم یک روز قدرت مادر شدن را پیدا کنم.» 

مهراوه شریفی‌نیا تا امروز در هر سه عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی کرده اما ازدواج نکرده است. مهراوه شریفی‌نیا در پاسخ مهران مدیری در برنامه دورهمی که از او پرسیده بود چرا ازدواج نمی‌کند با خنده گفت: «شوهر خوب پیدا نمیشه!» مدیری مجدد پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ که مهراوه شریفی‌نیا جواب داد: «راستش تا امروز این‌قدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکرده ام.»

مجری برنامه پربیننده عصرجدید یعنی احسان علیخانی هم از جمله افراد مشهور تلویزیون است که هنوز مجرد است. احسان علیخانی در جواب این سوال که چرا ازدواج نمی‌کند، فقط مشغله کاری را بهانه کرده و چیز دیگری نگفته است.

یکی از معروف‌ترین چهره‌های زنان سینمای ایران، الناز شاکردوست است که در سال ۹۷ موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش زن را برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» کسب کند.  درباره دلایل ازدواج‌نکردنش می‌گوید: «هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درباره ازدواجم این را هم بگویم که من آن‌قدر فالوئرها و هوادارانم را دوست دارم که همیشه با حمایت‌های آن‌ها روحیه و انرژی مضاعفی می‌گیرم و اگر روزی قرار باشد هر اتفاقی در زندگی شخصی من مثل ازدواج رخ بدهد، شخصاً این را حق آن‌ها می‌دانم که آن را در صفحه شخصی‌ام اعلام کنم.»

یکی از معروف‌ترین سوپر استارهای ایران که به تازگی به کرونا مبتلا شده، محمدرضا گلزار است. او با وجود شایعات بسیاری که عده‌ای به خصوص در شبکه‌های اجتماعی هر بار خبر ازدواج و بعد از مدتی طلاقش را پخش می‌کنند، هنوز مجرد است. تا امروز چندین بار، ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از او خواستگاری کرده‌اند اما جوابش منفی بوده است. با این حال، درباره دلایل مجرد بودنش گفته: «هیچ شخص خاصی مدنظرم نیست اما به ازدواج فکر می‌کنم و مصمم به انجامش هستم ولی ازدواج تصمیمی نیست و شرایط باید مهیا شود.»

حامد بهداد در گفت‌وگویی درباره دلیل ازدواج نکردنش اظهار کرده: «به زندگی مشترک اعتقاد دارم. روش درستی است چون طی سالیان جواب داده است. آن حالت درست الان با شرایط زندگی من هماهنگ نیست. این اعتقاد من است. بدیهی است که دوست دارم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ کجا از این شهر، من هیچ کورسویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی‌بینم».

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر محقق IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    32 1
    برای سلبریتی ها ازدواج یک محدودیت است
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      3 0
      ایشالله خدا عمر با عزت بده به 2 هنرمند عزیز؛ جورج کلونی و مهران رجبی که زود ازدواج کردن و دامانشون به گناه آلوده نشد
  • میثم ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    16 2
    اگه گلزار ازدواج کرد من اسممو میذارم هرچی شما بگید!
    • دکتر محمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      3 1
      دروغ میگی
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    21 1
    باشید تا صبح دولتتان بدمد
  • DE ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    55 2
    دلیل اصلی ازدواج نکردنشون اینه که هر چیزی رو که بخوان با ازدواج بهش برسن بدون ازدواج بهش رسیدن. ملت عادی هم که ازدواج نمی کنن بخاطر اینه که پول ندارن
    • کمالیان IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      1 0
      ازدواج برای این ها محدودیت است
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    44 0
    حالا مثلا خيلي مهمه ازدواج كردن يا نكردنشون چه دردي از ملت كم ميشه اينا ازدواج كنن اين همه جوان شايسته و يا لياقت به زندگي كه لايقشن نمي تونن داشته باشن اونوقت دغدغه خبر آنلاين ازدواج اين هنربنداست دلتون خوشه به مولا
  • آرمان IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    17 32
    نظر همه محترمه ولی به نظر من فرد متاهل عقل کاملتری داره
    • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      28 19
      نظر همه محترمه ولی کسی تو این شرایط ازدواج کنه ، باید بع عقلش شک کرد
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    14 1
    آقای غلامحسین لطفی و خانمها مرضیه برومند و مهرانه مهین ترابی که از هنرمندان نسل قدیم هستند هم مجردند. شما به هنرمندان دو دهه اخیر گیر دادید!!! هرچند بهرام رادان،حسام نواب صفوی،امیر آقایی،شهرام حقیقت دوست،پولاد کیمیایی ،نیکی کریمی،بهناز جعفری، صبا کمالی ، باران کوثری ،سارا بهرامی،طناز طباطبایی،پریناز ایزدیار،لیلا زارع،لیلا بلوکات،اندیشه فولادوند،ستاره پسیانی،مونا فرجاد،نازنین بیاتی، نوید محمدزاده،میلاد کیمرام، مصطفی زمانی،حسام منظور، حامد کمیلی،امیر نوری، داریوش فرضیایی،احسان علیخانی و خیلی های دیگه رو از قلم انداختید.
  • محمدی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    9 0
    متاسفانه نمی شه واقعیت ماجرا را گفت
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    فردی که همه شرایط را دارد ولی تن به ازدواج نمی‌دهد یک نوع خود بزرگ بینی وفرار از تعهد وفرار از مسولیت پذیری و درنتیجه خود را صاحب همه گزینه ها دانستن که یک نوع سادیسم خطرناک اخلاقی برای یک فرد میباشد
  • نوید IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    من ک 32 سالمه با این شرایط قید ازدواج و بچه رو زدم ...
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سن ازدواج که بگذره دم به تله دادن سخت میشه