۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
آغاز ساخت ۹۵ هزار واحد مسکن ملی

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ساخت ۹۵هزار واحد مسکن ملی آغاز شده که در مراحل فنداسیون یا ساخت اسکلت فلزی قرار دارد.

علی نبیان در مراسم آغاز بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های اقدام ملی مسکن و همچنین افتتاح واحدهای مسکن مهر گفت: در سال‌های اخیر دو موضوع در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت؛ یکی تکمیل مسکن مهر بود که ساخت شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در حوزه وظایف سازمان ملی زمین و مسکن بود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر، اجرای طرح اقدام ملی مسکن بود که امروز اراضی ۱۳۵ هزار واحد به مردم واگذار می‌شود. تاکنون ساخت ۹۵ هزار واحد از این ۱۳۵ هزار واحد که به متقاضیان واگذار شده، آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مجموعاً در ۳۱ استان ساخت ۲۵۳ هزار واحد با واگذاری‌های امروز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی تاکنون گفت: در مدت آغاز ثبت‌نام تا واگذاری اراضی، زمین‌ها نیاز به آماده‌سازی داشت که این اتفاق رخ داده و امروز قرارداد ساخت مسکن میان ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با دریافت‌کنندگان زمین‌ها به امضا می‌رسد.

به گفته نبیان، ۹۵ هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی در ساخت و ساز هستند که در برخی پروژه‌ها، واحدهای در مرحله فنداسیون و تعدادی هم در مرحله اسکلت فلزی قرار دارند.

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =