سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

طی مراسمی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد:
حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: مهندس فیلی (معاون هماهنگی امور عمرانی قبلی) مدیری جهادی، مردمی و ملی بود

وی در آئین تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، افزود: مهندس فیلی عنصری موفق و تاثیرگذار در بدنه مجموعه استانداری بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناخت و آشنایی ما با وی مربوط به سال های گذشته است، عنوان کرد: در مدیریت همواره فردی بودند که حرف نمی زدند بلکه با عمل اثبات می کردند.

وی با اشاره به اینکه فیلی مدیری است که با تمام راه های ایران آشنایی دارد، تصریح کرد: در تمام دوران خدمت با صداقت، پاکدستی و چشم پاکی خدمتگزار مردم بود.

گفتنی است در این آئین دارا کریمی نژاد مدیرکل روستایی استانداری به نمایندگی از مجموعه عمرانی و نستهن مقدم شهردار یاسوج به نمایندگی از جامعه شهرداران صحبت و از خدمات مهندس فیلی تقدیر کردند.

لازم به ذکر است که در این آئین احد جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری منصوب شد. جمالی هم اکنون معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =