بحران کرونا و تشدید نظارت بر کنسرت های کیش

هم زمان با اجرای گام سوم رعایت و حفظ فاصله گذاری هوشمند؛ بازرسان بهداشت و محیط مرکز توسعه سلامت کیش به صورت مستمر و شبانه روزی بر اجرای ضوابط بهداشتی در محل برگزاری کنسرت نظارت می کنند.

به گزارش خبرآنلاین ازکیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از برگزاری کنسرت در جزیره کیش با ظرفیت پذیرش ۳۰درصدی و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی مردم خبر داد و گفت: اجرای کنسرت مستلزم رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی میان آحاد جامعه است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط بهداشتی نسبت به توقف اجرای برنامه ها اقدام خواهیم کرد.

رضانیا اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای مستمر و شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط از سطح جزیره کیش شاهد افزایش رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در اماکن عمومی هستیم. از این رو برای رسیدن به یک ثبات نسبی در این منطقه باید پروتکل های بهداشتی با جدیت تمام در بخش حمل و نقل عمومی جزیره رعایت شود.

وی افزود: نقش رسانه ها، صدا و سیمای کیش و تبلیغات فضای شهری در فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی میان اقشار مختلف جامعه می تواند تاثیر موثری برای مقابله و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا داشته باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =