آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برای اجرای کامل طرح برق امید

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل استان برای اجرای کامل طرح «برق امید» خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به آغاز اجرای طرح برق امید از اول آبان ماه گفت: با توجه به اهمیت طرح برق امید در اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از هدر رفت انرژی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی هم‌زمان با آغاز طرح آمادگی کامل برای اجرای برق امید در سطح استان دارد.  

وی افزود: طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی است، با توجه به اینکه هر اصلاح رفتاری باید از کانون خانواده آغاز شود بنابراین هر اصلاحی در مصرف انرژی نیز باید از خانواده شروع شود چرا که اصلاح مصرف این بخش تاثیر بسزایی در اصلاح مصرف سایر بخش ها دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرای این طرح ضمن آنکه برای خانوارهایی که مصرف صحیح دارند و جزو گروه کم‌مصرف محسوب می‌شوند، پاداش درست مصرف کردن آن‌ها است، علاوه بر آن اجرای این طرح مشوقی برای مشترکان خوش مصرف و پرمصرف می‌باشد تا با اجرای فرهنگ صحیح مصرف برق خانواده خود را به گروه های پایین تر هدایت کرده و ضمن کاهش مصرف از پاداش کم‌مصرفی بهره‌مند شوند.

طرح برق امید مشمول خانه‌باغ‌ها نمی‌شود.وی تصریح کرد: طرح برق امید ویژه مشترکین خانگی کم‌مصرف بوده و شامل خانه‌باغ‌ها، ویلاها و یا انشعاباتی که خالی از سکنه هستند نمی‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =