برگزیدگان مسابقه داستان نویسی ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان مسابقه "داستان نویسی ژئوپارک جهانی قشم" با موضوع معرفی جاذبه ها و میراث زمین شناختی این ژئوپارک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این مسابقه در راستای اهداف ژئوپارک های جهانی یونسکو توسط مدیریت ژئوپارک جهانی قشم با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان قشم، با موضوع معرفی جاذبه ها و میراث زمین شناختی ژئوپارک جهانی قشم در قالب داستان نویسی کوتاه برگزار شد.
امری کاظمی ادامه داد: در مجموع ۵۷ جلد از داستان های دست نویس توسط دانش آموزان نقاط مختلف جزیره برای مدیریت ژئوپارک جهانی قشم ارسال گردید و پس از آن بررسی و داوری آثار ارسال شده در دو مراحل توسط مدیریت نهاد کتابخانه های عمومی و داوری نهایی با حضور کارشناسان ژئوپارک انجام گرفت.
وی افزود: پس از مراحل نهایی داوری و در نهایت  ۱۰ نفر از دانش آموزان نویسنده داستان های کوتاه، به عنوان نفرات برتر در وب سایت ژئوپارک معرفی شدند و همچنین جوایزی به رسم یادبود به ایشان اهدا خواهد گردید.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم در ادامه تصریح کرد: ۲۳ مورد از داستان های نوشته شده توسط این دانش آموزان با نگاهی خلاقانه و مرتبط با موضوع معرفی جاذبه های ژئوپارک جهانی قشم نگارش یافته بود و بر این اساس برنامه ریزی جهت انتشار این دست نوشته ها در وب سایت ژئوپارک با هدف تشویق بیشتر دانش آموزان بعنوان سفیران ژئوپارک در حال انجام است.
به گفته امری کاظمی؛ معرفی جاذبه ها، ویژگی ها و ژئوسایت های موجود جزیره زیبای قشم به جهانیان، حفاظت و پاسداشت میراث چهارگانه جزیره (فرهنگی، طبیعی، زمین شناختی و ناملموس) از اهداف مورد نظر در اجرای این طرح بود.
براساس این گزارش؛ اسامی منتخبین مسابقه داستان نویسی ژئوپارک جهانی قشم به شرح ذیل است:
حنانه دلخواه
مریم امینی
سعیده ملا خالدینی
فرشته اسلامی
اسرا تاب
فاطمه تاب عدنان - مدیحه زیوری - سیده ناعمه هاشمی
فاطمه بحری - مبینا نخلی
الناز اسلامی - دیانا اسلامی
مهنا آزاد
محمد پارسا علی پوری

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =