۱۳۶واحد صنفی متخلف در موضوع کرونا پلمب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با بازرسی‌های بهداشتی صورت‌گرفته از واحدهای صنفی استان طی یک‌ماه گذشته ۱۳۶واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه از اول مهرماه تا اول آبان‌ماه سال جاری ۶۲۳۶ بازرسی مستقل و مشترک بهداشتی از واحدهای صنفی سطح استان داشتیم، اظهار کرد: با بازرسی‌های بهداشتی صورت‌گرفته از واحدهای صنفی استان قزوین طی یک‌ماه گذشته ۱۳۶واحد صنفی را به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب کردیم.
افضلی با ذکر اینکه بیش از ۵۰درصد این بازرسی‌ها از واحدهای صنفی شهرستان قزوین انجام شده است، اضافه کرد: در شهرستان قزوین ۳۱۶۰فقره بازرسی مستقل با حضور ماموران سازمان صمت و ۲۱فقره بازرسی مشترک با حضور نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی داشتیم که منجر به تشکیل ۵۳پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله حدود ۳میلیارد تومان است.
او ادامه داد: همچنین در بازرسی‌های صورت‌گرفته از واحدهای صنفی شهرستان قزوین ۵۲فقره اخطار پلمب صادر و ۱۹واحد صنفی پلمب شدند.
رئیس سازمان صمت استان با بیان اینکه در شهرستان‌های آبیک، آوج، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان در مجموع ۳۰۵۵بازرسی بهداشتی مستقل و مشترک داشتیم، گفت: طی این بازرسی‌ها۱۱۷واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: شهرستان تاکستان با ۸ فقره بیشترین و شهرستان بویین‌زهرا با ۶فقره کمترین میزان پلمب واحدهای صنفی متخلف کرونایی در استان را داشتند. ضمن اینکه در شهرستان‌های البرز، قزوین، آبیک و آوج هم به ترتیب ۳۶، ۱۹، ۱۱ و ۷فقره پلمب واحدهای صنفی متحلف در حوزه کرونا را داشتیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =