ریزش قابل توجه قیمت سکه/ صرافان چه می‎گویند؟

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با ریزش قیمت طلا در بازارهای جهانی و کاهش نرخ دلار در بازارهای داخلی بیش از ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهشی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد اما کمتر صرافی برای خرید سکه قیمت بالاتر از ۱۳ میلیون تومان را پیشنهاد می‌دهد.

 اغلب صرافان هر چند حاضر به فروش سکه هستند اما خریداری سکه را به سختی در دستور کار دارند و می‌گویند آینده قیمت‌ها روشن نیست. همواره عدم خرید صرافان نشانه‌ای از ریزش قیمت‌ها درروزهای آتی محسوب می‌شود. یکی از صرافان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در روزهای آتی نزولی است، تاکید کرد:بازار ارز در حال رسیدن به ثبات است و با توجه به شرابط پیش رو روند ریزشی تا تخلیه کامل حباب سکه در بازار ادامه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب سکه به ۹۸۰ هزار تومان رسیده و کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است.

سکه

 محمدولی، رییس اتحادیه طلا و سکه نیز معتقد است ریزش قیمت‌ها تا زمان برگزاری انتخابات امریکا تداوم خواهد داشت. سکه در دو هفته اخیر از کانا ۱۶ میلیون تومان به کانال ۱۳ میلی.ن تومان ورود کرده است.

 با توجه به حباب ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه به نظر می رسد ریسک سرمایه گذاری در بازار سکه همچنان بالاست.قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهشی نزدیک به ۲۷ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است . نرخ طلا در بازارهای جهانی نیز با ریزشی نزدیک به ۲۴ دلار به ۱۸۸۳ دلار در هر اونس رسید.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =