مسیر ایمن دوچرخه سواری برای کارگران واحد های صنعتی

رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد: این هیات در نظر دارد مسیر ایمن دوچرخه سواری برای کارگران واحد های صنعتی شهر اراک احداث کند

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی : مجید اسدی رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارگران واحد های صنعتی شهر اراک از جمله پرسنل شرکت های ماشین سازی، آلومینیوم سازی، آذرآب و هپکو مسیر منزل تا محل کار خود را با دوچرخه طی می کنند، هیات ورزش کارگری استان مرکزی پیشنهاد طرح احداث مسیر دوچرخه سواری جهت رفاه و امنیت این عزیزان را ارائه کرد.
مجید اسدی بیان داشت : مسیر طرح پیشنهادی چهار کارخانه بزرگ اراک یعنی ایرالکو، ماشین‌سازی، آذرآب و هپکو را شامل می‌شود. تاکنون هپکو و ایرالکو آمادگی خود را جهت همکاری با هیأت ورزش‌ کارگری اعلام کرده‌اند و طی یک جلسه با شهردار محترم اراک این پروژه را مطرح کردیم که مورد موافقت ایشان نیز قرار گرفت.
اسدی افزود : فرهنگ سازی و جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو و ارتقاء سطح سلامت جامعه و کارگران به خصوص در شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا از اهم اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.
ایشان در پایان گفت: انتظار می‌رود در شرایط کنونی همه مسئولان دست به دست هیأت ورزش‌ کارگری استان دهند تا این پروژه خلاقانه که در راستای افزایش امنیت و آسایش کارگران زحمتکش شهر اراک طراحی شده است، بتواند به مرحله احداث و بهره‌برداری برسد

46.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =