برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علیرضاکمساری با بیان این خبر، اظهار کرد: این مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) درباره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی معاونت قرآن و عترت و موسسه فرهنگی و قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم در دو مقطع بزرگسالان و نوجوانان با موضوع وحدت اسلامی انجام خواهد شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ متقاضیان می توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی کتاب مورد نظر به صورت رایگان از این اداره کل دریافت کرده و پس از شرکت در صورت برنده شدن، از جوایز نفیس این مسابقه بهره مند گردند.
گفتنی است مهلت شرکت در این مسابقه از آغاز هفته وحدت  تا ۲۵ ابان ماه بوده و زمان برگزاری مسابقه ۲۶ ابان ماه خواهد بود. همچنین متقاضیان شرکت در این مسابقه کتابخوانی است جهت هماهنگی و دریافت کتاب با سرکار خانم خدادادی و با شماره ۳۵۲۵۲۶۹۷ و ۰۹۱۶۸۵۶۷۰۴۴ تماس حاصل نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =