بیانیه مشترک مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش، امام جمعه کیش و امام جمعه اهل تسنن درمحکومیت اقدام شرم آور فرانسه دراهانت به پیامبر(ص)

دکترمظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش و شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن باصدور بیانیه ای مشترک حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین آشکار به پیامبر مکرم اسلام را محکوم کردند.

 به گزارش خبرآنلاین از کیش : متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله النور

عمل شرم آور نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتورهای موهن درخصوص نبی مکرم اسلام  حضرت محمد مصطفی (ص) و اهانت آشکار به پیامبر نور و رحمت و تایید این عمل نابخردانه از سوی مقامات عالی رتبه این کشور بار دیگر درماندگی و استیصال استکبار جهانی در مقابل موج عظیم خداجویی، حقیقت طلبی و بیداری ملت ها را به تصویرکشید تا جهان نظاره گر فروریختن هیمنه پوشالی لیبرال دمکراسی غربی باشد.

این اقدام موهن و مغایر با آزادیخواهی و عدالت طلبی آغاز دور جدیدی از اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی در غرب است و البته استکبار جهانی در سایه این حرکت ضد انسانی اهداف بزرگتری همچون کمرنگ کردن خیانت سران مرتجع و خودفروخته عرب را در همدستی وپذیرش صهیونیزم بین الملل مد نظردارد. اگرچه جهان اسلام هرگز دشمنی‌ سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و با بصیرت دسیسه های پنهان و آشکار استکبار را مد نظر خواهد داشت.

درآغازهفته وحدت مسئولان ، ساکنان وگردشگران مسلمان و متعهد جزیره کیش نیز همراه با سایرمسلمانان جهان، دشمنی وقیحانۀ رئیس جمهور فرانسه با پیامبر رحمت و مهربانی (ص) را محکوم نموده و می کوشند تا با حفظ انسجام و محکوم کردن شیوه نفرت انگیز غربیان در مقابله با اسلام پاسخی سرسختانه و عبرت آموز به این اقدام موهن داده و چهره منفور و تفکر بیمار استکبارجهانی را به جهانیان نشان دهند.

امید که به یاری پروردگار سبحان بتوانیم همراه با سایر مسلمانان جهان و به مدد هوشیاری و بصیرت ورزی، تزویر توطئه گرانی که این بازی از پیش باخته را طرح کردند به خودشان برگردانده و در اثبات وفاداری و عرض ارادت به ساحت قدسی رسول اعظم (ص) پیشرو باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =