معاون استاندار خوزستان: تکمیل طرح ورودی حادثه خیز گتوند- جنت‌مکان ضروری است

ایرنا نوشت : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: طرح جاده حادثه خیز ورودی گتوند- جنت مکان باید در اولویت تکمیل قرار گیرد.

فاضل عبیات پنجشنبه شب در نشست بررسی مشکلات شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به طرح نیمه تمام تعریض و چهاربانده کردن جاده ورودی گتوند- جنت مکان افزود: ساماندهی و تکمیل طرح ورودی گتوند و جنت مکان بسیار مهم است و باید مدیرکل دفتر فنی استانداری آن را در کمیسیون راه‌ها قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم تعریف برنامه زمانی برای تکمیل جاده ورودی گتوند و جنت مکان ادامه داد: حوادث منحر به مرگ زیادی در این نقطه رخ می‌دهد که باید در اسرع وقت تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان به مشکلات زهکش های شهرستان گتوند اشاره کرد و گفت: ساماندهی زهکش ها برای خیلی از شهرهای گتوند مهم است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: برخی از کانال ها در روستاها از جمله کایدان و شهید محمدی باید ساماندهی و مشکل آنها رفع شود.

عبیات پسماند را یکی دیگر از مشکلات مهم شهرستان گتوند برشمرد و اظهارداشت: رهاسازی زباله در مسیر گردشگری پارک کوهستان درست نیست و باید از این کار جلوگیری شود.

 وی با اشاره به مشکلات طرح جامع شهرهای گتوند افزود: طرح جامع شهرهای شهرستان گتوند باید بررسی و مشکلات آن به تدریج رفع شوند.

عبیات گفت: راه و شهرسازی ضعف طرح جامع شهرها را ظرف مدت یک هفته منعکس کند و در کمیسیون مرتبط با حضور مسئولان شهرستان گزارش دهد.

وی رفع مشکل آب در مناطق مختلف شهرستان گتوند را ضروری خواند و ادامه داد: مشکل آب به ویژه آب روستایی باید با پیگیری امور روستایی و دفتر فنی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: برخی از مسایل مطرح شده حوزه ورزش و جوانان و همچنین مشکلات مطرح شده از سوی بخشدار مرکزی گتوند باید مورد توجه دستگاه های مربوطه برقرار گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری با هماهنگی حوزه معاونت امور عمرانی، دفتر فنی و امور شهری و روستایی مجموعه ای از مصوبات را به عنوان نقشه راه برای پیگیری و رفع مشکلات تدوین و ابلاغ کنند.

عبیات با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: هنر این است که بتوانیم در این شرایط سخت به مردم کمک کنیم همچنین ادارات و دستگاه های اجرایی باید تمام منابع را برای رفع مشکلات بکارگیرند.

وی ادامه داد: شهرداران و اعضای شوراها اختلافات را کنار بگذارند چراکه هرجا شورا با شهردار اختلاف دارد مشکلات رفع نخواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان  تاکید کرد: شوراها به دنبال حرکات نمایشی نباشند و اختلافات را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان روز پنجشنبه پس از حضور در آیین گرامیداشت سیزدهمین سالروز درگذشت قیصر امین پور شاعر معاصر، به همراه فرماندار گتوند و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح های عمرانی شهرها و روستاهای شهرستان گتوند بازدید و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.  

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =