برای پیروزی؛کمپین‌های انتخاباتی ترامپ احتمالا تا بعد از روز انتخابات ادامه داشته باشد

ایسنا نوشت: نشریه پولیتیکو گزارش داد، به مقامات ارشد کمپین انتخابات رئیس جمهور آمریکا گفته شده که احتمالا وی پس از انتخابات سه نوامبر نیز به برگزاری کارزارهای انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، یکی از مقامات ارشد کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دو تن از دستیارانش در مصاحبه‌ای با نشریه پولیتیکو تایید کردند که مشاوران کمپین انتخاباتی ترامپ گفته‌اند همزمان با ادامه شمارش آرا پس از روز انتخابات، امکان برگزاری کارزارهای انتخاباتی بیشتر وجود دارد.

یکی از مشاوران کمپین ترامپ به نشریه پولیتیکو گفت: این حقیقت را که ترامپ در حین شمارش آرا به برگزاری کارزارهای انتخاباتی ادامه خواهد داد، بد تعبییر نکنید.  

تعداد قابل توجهی از رای‌دهندگان آمریکایی امسال در بحبوحه پاندمی کرونا به صورتی پستی رای خواهند داد. این بدان معناست که نتایج انتخابات در ایالت‌های چرخشی سرنوشت‌ساز ممکن است تا سه نوامبر مشخص نشده باشد. همزمان با اینکه مقامات انتخاباتی آمریکا به دستیابی به نتایج نهایی نزدیک می‌شوند، رئیس جمهور و خانواده‌اش احتمالا به برگزاری کارزارهای انتخاباتی ادامه خواهند داد.

یکی دیگر از مشاوران انتخاباتی ترامپ به نشریه پولیتیکو گفت: اگر در روز انتخابات به نتیجه نهایی دست پیدا نکنیم، صحبت‌هایی درباره فرصت‌های سفر ترامپ و خانواده‌اش وجود دارد اما مکان سفر ترامپ و تعداد افرادی که ما مستقر خواهیم کرد، هنوز مشخص نیست. اگر در تاریخ چهار نوامبر (۱۴ آبان) در ایالت‌های میشیگان و کارولینای شمالی یا پنسیلوانیا و نوادا نتایج قطعی بدست نیامده باشد، ترامپ احتمالا به این ایالت‌ها سفر خواهد کرد.

کمپین انتخاباتی ترامپ در دسامبر ۲۰۱۶ میلادی پس از شکست هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در آن انتخابات یک تور "سپاس‌گزاری" آغاز کرد و در جریان آن به ایالت‌های اوهایو، آیووا، میشیگان، ویسکانسین و غیره سفر کرد.

امسال ترامپ قرار است ۱۴ کارزار انتخاباتی طی سه روز پیش از روز انتخابات برگزار کند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =