بهره مندی ۲۵ روستا در مشگین شهر از گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۸۶روستای استان اردبیل در دست اجراء است که از این تعداد ۲۵ روستا در شهرستان مشگین شهر می باشد که انشاالله تا پایان سالجاری مشعل گاز در این روستاها روشن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلیخدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف و کم برخوردار استان را بی نظیر توصیف نمود و گفت: در شرایط کنونی با تمامی تحریم ها و با وجود کارشکنی های آمریکا و متحدانش در منطقه توانسته ایم به تعهدات خودمان مبنی بر خدمت رسانی به مشترکین و هم استانی ها ادامه دهیم و با وجود تحریم های گسترده در حال حاضر پروژه های گازرسانی به روستاهای استان به سرعت در دست اجراء بوده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی میزان برخورداری خانوار روستایی شهرستان مشگین شهر از گاز طبیعی را ۹۱ درصد عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی در دست اجراء در این شهرستان میزان برخورداری خانوار روستایی از گاز طبیعی به ۹۶ درصد خواهد رسید.

اسماعیلی در پایان با اعلام اینکه قریب به نیم میلیون مشترک گاز در استان داریم، گفت: از این تعداد مشترک بیش از ۳۶۰ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۰ هزار مشترک روستایی می باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =