۱۵ رسانه به خاطر انتشار غیرقانونی «آقازاده» مسدود شدند

ساترا پس از دریافت شکایت از سوی شرکت دارای حق پخش قانونی سریال «آقازاده»، ۱۵ سایت و اپلیکیشن منتشرکننده غیرمجاز این سریال را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبر روابط عمومی ساترا، شرکت دارای حق پخش سریال «آقازاده» شکایتی مبنی بر انتشار غیرقانونی سریال، توسط تعدادی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ارائه کرد. 

بر اساس این شکایت، حق پخش سریال در اختیار این شرکت بوده ولی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی به صورت غیرقانونی اقدام به انتشار آن کرده و موجب ایجاد خسارت به مالکان و صاحبان محتوا شده‌اند. 

در پی وصول این شکایت، معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی پس از بررسی ادله ارائه شده و برقراری ارتباط با رسانه‌های متخلف، در نهایت به علت اهمیت مالکیت فکری و حقوق صاحبان آثار و فعالان صنعت صوت و تصویر و به منظور ایجاد بازار سالم، نسبت به مسدودسازی سایت‌های متخلف اقدام کرد.

گفتنی است؛ از این پس افراد یا شرکت‌های دارای حق مالکیت فکری محتواهای صوتی و تصویری می‌توانند با فرآیندهای ساده‌تر و سریع‌تری نسبت به احقاق حقوق خود و برخورد با رسانه‌های غیرمجاز منتشرکننده آثار خود در فضای مجازی، اقدام کنند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    23 0
    این شرکت منظور سازمان اوج است. وگرنه خیلی از سریال ها و فیلم ها بصورت غیرقانونی پخش شده اند و دستشان به جایی نرسیده.حتی از گفتن نام سازمان اوج هم هراس دارید.