۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
خبرهای دروغین از دعواهای فوتبال که گمراه‌تان می‌کند

این روزها شایعه‌های زیادی در فوتبال ما در فضای مجازی منتشر می شود که علاوه بر اینکه این اخبار صحت ندارند، بلکه تیم‌ها را هم وارد حاشیه می کنند.

درگیری امیر قلعه نویی با بازیکن و لیدر پرسپولیس... مشت وریا غفوری به صورت محمود فکری... دعوا و درگیری در رختکن پرسپولیس... این نمونه تیترهایی که هفته های اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخت. درگیری هایی که خیلی زود تکدیب شدند و بیشتر به نظر می رسید شیطنت کانال های هواداری بودند. شایعاتی که خیلی زود هم پایش به رسانه ها باز شد. این روزها حواشی زیادی اطراف دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال شنیده می شود که معلوم نیست قصد و نیت شایعه سازان از این اخبار فیک چیست؟ اخباری که بیشتر به فوتبال ما ضربه می زند و آن را در منجلابی که گیر کرده است فرو می برد. 
به نظر می رسد این روزها باید بیشتر از قبل به اخباری که می خوانیم فکر کنیم. خبرهایی که به سرعت مخابره می شوند اما صحت و سقم آن را نمی توان تایید کرد. همین دیروز خبر آمد که امیر قلعه نویی با سعید آقایی بازیکن جدید پرسپولیس که فصل پیش با قلعه نویی در سپاهان کار می کرد، درگیری لفظی پیدا کرده است و حتی پای لیدر باشگاه هم به این دریگری باز شده. اما ساعتی نگدشت که فیلمهای گفتگوی قلعه نویی و آقایی منتشر شد و علاوه بر اینکه خبری از درگیری نبود، برخورد این دو با هم بسیار هم صمیمانه و گرم بود. 

یکی از عواملی که باعث می شود این اتفاقات رخ دهد، نبود خبرنگاران و رسانه ها در تمرینات تیم هاست. این روزها تیم های لیگ برتری تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار میی کنند تا دست خود را برای دیگر رقبا رو نکنند اما همین موضوع باعث می شود تا اخبار ضد و نقیضی از داخل محل تمرین تیم ها به بیرون درز و حواشی بیشتر ایجاد می کند. 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =