بسیج پزشکان و پرستاران پاسدار برای مقابله با «کرونا» در لرستان

جلسه مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به منظور همکاری در جهت پیشگیری از «کرونا» و افزایش توان درمانی بیماران کرونایی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، در این نشست فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی استان به منظور افزایش توان درمانی بیماران «کرونایی» خبر داد.

«سردار مرتضی کشکولی» تصریح کرد: پزشکان و پرستاران بسیجی که در استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیستند و همچنین دانشجویان بسیجی این دو رشته که در سال پایانی فارغ التحصیلی قرار دارند برای حضور و خدمات درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان که درمان بیماران کرونایی را انجام می دهند فراخوان خواهند شد.

وی افزود: چند سوله ورزشی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برای تجهیز شدن به تخت های بیماران کرونایی دیگر توافق این دو مقام مسئول برای افزایش توان درمانی مقابله با «کرونا» تخصیص پیدا می کند.

سردار کشکولی عنوان کرد: بخش هایی از چند درمانگاه ویژه ی پاسداران برای راه اندازی مراکز غربالگری کرونا نیز تخصیص یافت.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای جهادی به مراکز غربالگری برای خدمات مراقبت سلامت افراد مثبت به “کرونا” و مدیریت قرنطینه خانگی  با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اعزام می شوند.

براین اساس معاون درمان دانشگاه نیازهای انسانی مراکز درمانی به تفکیک شهرستان های مختلف استان را طی روزهای آینده به فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اعلام خواهد کرد.

همچنین مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی از امکانات این سوله های ورزشی و درمانگاه ها طی روزهای آینده بازدید خواهد کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =