ایسنا نوشت:

تهیه‌کننده سریال طنز «سه، پنج، دو» از پخش این سریال از ۲۰ خرداد ماه در شبکه تهران خبر داد. اکبر جناقی در این باره عنوان کرد: «طبق صحبتی که پیش از این با مسؤولان شبکه داشته‌ایم، قرار است «سه پنج دو» به صورت پخش هر شبی در کنداکتور قرار گیرد.»

وی همچنین اعلام کرد: «پیش از شروع پخش، حدود ۲۰ قسمت سریال را به طور کامل به شبکه تحویل می‌دهیم و تصویربرداری را تا ۸۰ درصد پیش می‌بریم. بقیه مراحل تولید نیز همزمان با پخش ادامه پیدا خواهد کرد.»

تهیه‌کننده سریال «سه، پنج، دو» خاطرنشان کرد: «پیش تولید فصل دوم سریال نیز همزمان با مراحل پایانی فصل اول آغاز می‌شود. اما در حال حاضر فقط طرح کلی فیلمنامه را تهیه کرده‌ایم و نگارش فیلمنامه هنوز شروع نشده است.»

جناقی همچنین دربارهٔ عوامل و بازیگران فصل دوم «سه، پنج، دو» گفت: «قاعدتا یکسری از عوامل فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت، اما لیست عوامل فصل دوم فعلا نهایی نشده است.»

«سه، پنج، دو» در دو فصل طنز و درام تولید می‌شود. فصل اول سریال با موضوع طنز در ۴۵ قسمت از شبکه تهران روی آنتن می‌رود و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که یک باشگاه را می‌خرند و باشگاه‌داری می‌کنند. حسین سهیلی‌زاده، کارگردان و اکبر جناقی تهیه‌کننده این سریال است. علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نیز فیلمنامه سریال را نوشته‌اند. فرهاد آئیش، شهره لرستانی، سیاوش خیرابی، رضا رویگری، رامین ناصر نصیر و بهروز قادری از جمله بازیگران این سریال هستند.

52142

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه(ف) IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    سریال بسیارزیباییست من سریال هایی که به صورت طنزودرام است رادوست دارم وهمچنین بازیگرانی چون مهساکریم زاده وامیرحسین رستمی رادوست دارم.باتشکر.
  • ناشناس IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    از نظر کیفیت این فیلم هیچ تعریفی ندارد و فیلم ضعیفیه اما به موضوع مهمی توی کشور ما پرداخته اما اگر به صورت یک برنامه ی جنجالی روی آنتن می رفت صددرصد طرفدارانش بیشتر می بود اصلا فیلم جذابی نیست و در کل در شاُن صدا و سیما نیست.