هفتمین جشنواره وقف در رشته خوشنویسی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی در استان قزوین برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی، گفت: استان‌های مختلف بخش‌های مختلف این جشنواره را به عهده گرفته اند و استان قزوین به دلیل پایتختی هنر خوشنویسی ایران، برگزاری مسابقات بخش خوشنویسی آن را برعهده دارد.
او، هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت (ع)، ایجاد انگیزه و حس رقابت در بین شرکت کنندگان، ارتقا سطح کیفی و کمی خوشنویسی کشور و استفاده از آیات و روایات، دلنوشته‌ها و اشعاری که در زمینه وقف و فرهنگ وقف وجود دارد، بیان کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه شرایط برگزاری جشنواره برای علاقمندان در فراخوان ذکر شده است، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه خوشنویسی می‌توانند عکس آثار خود را در قالب آیات، روایات، دلنوشته، اشعار و سایر موضوعات مرتبط با وقف و اوقاف تا ۳۰بهمن به آدرس دبیرخانه واقع در بلوار باهنر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا به آدرس اینترنتی qazvinvaghffestival@amail.com ارسال کنند.
به گفته حجت الاسلام مجیدی، به نفرات برگزیده جوایز نفیس و گواهی حضور در جشنواره به همه شرکت کنندگان اهدا می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =