اهواز در وضعیت بسیار پرخطر قرار دارد/ فرمانداری‌ها مانع از برگزاری تجمعات شوند

تسنیم نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بی تفاوتی مردم وضعیت نشبت به رعایت ضوابط بهداشتی، کنترل کرونا را دشوار می‌کند و لازم است فرمانداری‌ها از برگزاری مراسم‌ها و تجمعات جلوگیری کنند.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: مردم نقش مهمی در کنترل و مهار بیماری کرونا دارند و بی‌تفاوتی مردم کنترل را دشوار و سیستم درمان را با چالش روبرو می‌سازد.

وی افزود: بی تفاوتی مردم و رعایت نکردن پروتکل‌ها سبب شده بیماران بدحال و نیازمند به مراقبت‌های ویژه در خوزستان رشد جهشی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: مردم باید از برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات پرهیز کنند و رعایت نشدن این مساله در هفته‌های گذشته و دورهمی‌های خانوادگی روند ابتلا را صعودی کرده است.

وی گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در شهرها و روستاها باید نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی نظارت کنند. مسئولان شهرها باید از برگزاری اجتماعات مردمی جلوگیری و بر عملکرد اصناف از نظر رعایت ضوابط نظارت داشته باشند.

ابول نژادیان بیان داشت: وضعیت استان در شرایط قرمز قرار دارد و هیچ شهر سفیدی در استان نداریم. اهواز و شهرهای مانند امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، رامهرمز و کارون در شرایط پرخطر کرونایی قرار دارند.

وی گفت: همچنان شهر مسجدسلیمان جز لیست شهرهای فوق پرخطر قرار دارد و برای بهبود وضعیت این شهر محدودیت‌ها تمدید شدند و فقط اصناف ضروری فعالیت دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =