شارلیز ترون این‌گونه مردم را به رای دادن دعوت کرد/ عکس

شارلیز ترون در توییتر از هوادارانش درخواست کرد که به احترام روث بیدر گینزبرگ قاضی لیبرال دیوان عالی آمریکا که چندی پیش درگذشت، در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شارلیز ترون در چند روز اخیر تمرکزش را بر انتخابات گذاشته است و هوادارانش را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند.

او که از هواداران جو بایدن و کمالا هریس است، در تازه‌ترین پست توییترش از روث بیدر گینزبرگ یاد کرد و از مردم خواست به احترام او در انتخابات شرکت کنند.

او در توییت دیگری نوشت: «دموکراسی ما بر پایه رای‌ دادن و باور به اینکه تک تک آرا تاثیر دارند، بنا شده است.»

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فهرجی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    24 7
    واقعا که...!بازیگران اونا چطورین، و بازیگران ما ...؟! چرا برخی هنرپیشه های ما از غرب فقط بی حجابی و فسادش رو یاد گرفتن؟!!!
    • عبدالکریم IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      13 12
      منظورت از فساد دقیقاً‌چیه؟! اینو برامون بشکافانقدر فساد فساد میکنی!
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      1 0
      باز هم حرفهایی کلیشه ای! این کلیشه ها چی هستند ورد زبان عامه مردم ایران شدند؟ نه تفکر و سبک زندگی شارلیز ترون شبیه شماست نه تفکرات قاضی گینزبرگ فمینیست و طرفدار ازادی سقط جنین! حداقل یکی را مثال بزنید و با نمونه های وطنیش مقایسه کنیدکه تفکراتش به شما بخوره. یک بار دیگر نظری که نوشتی را بخوان. جمله اول با جمله دوم متناقضه. اگر الگو هست چرا بهش می گویید فاسد؟ سلبریتی ها هم در هر جای دنیا فقط ابزار رسانه هستند. متفکر و جامعه شناس نیستند که به نظر انها استناد بشه.