کشف کالای قاچاق در چهارمحال‌ و بختیاری

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق به ارزش۳۱ میلیارد ریال در محور "یاسوج - لردگان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق به استان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی، موفق شدند، طی یک عملیات در ایست و بازرسی محور"یاسوج- لردگان" ۴ دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.
ارشدترین مقام انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، یک هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی، ۹۰۰ عدد چمدان، ۱۴۹ طاقه پارچه و ۳۴ دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
وی با بیان اینکه در این راستا ۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را  ۳۱ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار "امان اللهی" با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =