برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز طبیعت گردی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برخورد قانونی با تمام گروه های غیرمجاز که به نام تورهای طبیعت گردی اقدام به نقض قوانین کشور و خدشه دار کردن شئونات اسلامی می کنند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل نادر فلاحی گفت : مسئولان و گردانندگان تورهای گردشگری به ویژه در حوزه طبیعت گردی باید برای برگزاری هرگونه اردویی مجوزهای لازم را کسب کنند.
وی بیان کرد:  در صورت برگزاری هرگونه تور طبیعت گردی بدون اخذ مجوز قانونی از معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یا هیئت‌های ورزشی زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان استان برخورد قانونی در انتطار آنان خواهد بود.
فلاحی تصریح کرد: در این راستا طی جلسات برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراجع قضایی و انتطامی استان نیز با اهتمام و جدیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: از جمله ضوابط برگزاری تورهای طبیعت گردی تعداد افراد شرکت کننده است که باید کمتر ۲۵ نفر باشند.
وی اظهار کرد: افزایش تعداد شرکت کننده در تور در واقع آسیب به طبیعت و محیط زیست است و در صورت مشاهده این موضوع برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =